یکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۷
کتاب‌های جدید بوتیمار از راه رسید

مدیر انتشارات بوتیمار از چاپ 16 عنوان کتاب جدید از سوی این انتشارات خبر داد. به گفته حسين فاضلي سه عنوان از این کتاب‌ها در حوزه داستان، یک عنوان در حوزه تاریخ و دیگر آثار در حوزه شعر هستند. اثاری از آنتوان چخوف، جیمز جویس و اسکار وایلد در مجموعه داستان‌های جهان این ناشر منتشر خواهند شد.-

فاضلی، درباره تازه‌های انتشارات بوتیمار به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، گفت: در حوزه داستان جهان سه مجموعه داستان کوتاه به تازگی منتشر شده است. یکی از این مجموعه‌ها «شبانه‌های شیلی» نام دارد و مجموعه‌ای از داستان‌های روبرتو بلانیو با ترجمه رباب محب است.

وی ادامه داد: کتاب دیگر، مجموعه داستان کوتاهی از نویسندگانی چون آنتوان چخوف، جیمز جویس و اسکار وایلد است که عنوان یکی از داستان‌های چخوف یعنی «شوخی» بر این اثر گذاشته شده است. مجموعه دیگر نیز داستان‌هایی از جویس و دیگر نویسندگان را شامل می‌شود که در کتابی با عنوان «یک حادثه دردناک» گرد آمده است.

مدیر انتشارات بوتیمار درباره مجموعه‌های شعر تازه منتشر شده این انتشارات نیز توضیح داد: «از خیابان آزادی» سروده فرزاد آبادی، «درد شدید زیبایی» از زری شاه‌حسینی، «هوم» مجموعه شعری از محمد آزرم و «سفر به انتهای پر» سروده رویا تفتی تعدادي از مجموعه‌ شعرهای تازه منتشر شده بوتیمار هستند.

وی افزود: «عاشقانه‌های جنجالی» از منیره حسینی، «در ابتدای افتادن یک لیوان» سروده ابوالفضل حسینی، «افتادن پیاپی بطری‌ها» مجموعه شعری از رضا صادق‌پور و «عصر جمعه پیاده‌رو» اثر حسن مهدوی‌منش دیگر مجموعه شعرهای تازه منتشر شده بوتمیار هستند.

فاضلی یادآور شد: علاوه بر این آثار در حوزه شعر و داستان، یک اثر در حوزه تاریخ و با عنوان «حجاران، راویان زمان» به کوشش مزدک شکری‌کیانی نیز به تازگی منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط