چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۹
حضور بوستان کتاب با 650 عنوان اثر مکتوب در نمایشگاه یزد

مدیر فروشگاه‌ها و نمایشگاه‌های بوستان کتاب قم گفت: این موسسه در دو غرفه عمومی و تخصصی در نمایشگاه استانی کتاب یزد 650 عنوان اثر مکتوب را ارایه کرده است.-

حسن سادین در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)،‌ بیان کرد: با توجه به همزمانی اجرای نمایشگاه استانی کتاب یزد با روزهای پایانی سال، امیدواریم مکتوبات این نمایشگاه مورد استقبال یزدی‌ها قرار گیرند.

وی ادامه داد: البته در نمایشگاه‌های سال‌های گذشته نمایشگاه‌های استانی یزد از پرمخاطب‌ترین نمایشگاه‌ها برای این موسسه به شمار می‌آمدند.

مدیر فروشگاه‌ها و نمایشگاه‌های بوستان کتاب قم با بیان این‌که استان یزد از مناطق ویژه فرهنگی و اسلامی در ایران محسوب می‌شود، عنوان کرد: پیش‌بینی می‌شود در این نمایشگاه مجموعه آثار علامه طباطبایی و کتاب‌های تخصصی حوزوی در فهرست پرفروش‌ترین آثار این موسسه قرار گیرند.

وی از حضور کتاب‌های این موسسه در نمایشگاه‌های روزهای پایانی امسال خبر داد و گفت: این موسسه می‌کوشد تا آثارش را در نمایشگاه‌های تخصصی کتاب حوزه در قم، «یاد یار مهربان» در تهران و نمایشگاه استانی کتاب در اصفهان به علاقه‌مندان کتاب ارایه دهد.
 
سادین افزود: امسال برای نخستین‌بار مجریان نمایشگاه کتاب «یاد یار مهربان» استان تهران علاوه بر تخصیص غرفه به نوشتارهای درسی ویژه دانش‌آموزان، غرفه‌ای هم به عرضه کتاب‌های حوزوی اختصاص داده‌اند.

پنجمین نمایشگاه استانی کتاب یزد در دو سالن فجر و احمدی واقع در دانشگاه یزد صبح‌ها از ساعت 9 تا 12 و عصرها از ساعت 16 تا 20 تاریخ دوم تا هشتم اسفند میزبان علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط