شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۴
استقبال مردم  از نمایشگاه «قرآن و عترت» در سیستان

معاون امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان میزان استقبال مردم از نمایشگاه «قرآن و عترت» در این استان را قابل قبول عنوان کرد.-

سعید مهدی‌زاده در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: طی دو روز گذشته میزان بازدید از نمایشگاه قابل قبول بود و مردم استان سیستان و بلوچستان از نمایشگاه استقبال خوبی کردند.

مهدی‌زاده اضافه کرد: فقط کمی در بخش فروش نمایشگاه، آمار پایین است که آن هم به مسایل معیشتی مردم برمی‌گردد و این‌که امسال به ‌علت کمبود بودجه نتوانستیم برای بازدیدکنندگان بن خرید کتاب را تهیه کنیم.

وی نمایشگاه امسال را با دوره‌های پیشین مقایسه کرد و افزود: یازدهمین دوره نمایشگاه «قرآن و عترت» در بخش‌های جنبی مانند حجاب و عفاف گسترش داشته است و به دلیل تغییر مکان نمایشگاه، عبور و مرور مردم برای بازدید بهتر شده و این نیز به گستردگی نمایشگاه نسبت به دوره‌های پیش‌تر افزوده است.

معاون امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان با بیان این‌که امروز(شنبه) مدیران کل استان از نمایشگاه دیدن می‌کنند، ادامه داد: همه روزه در نمازخانه نمایشگاه برنامه تواشیح و قرائت قرآن از سوی هم‌استانی‌های شیعه و اهل سنت برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط