چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۸
برپایی نمایشگاه «قرآن و عترت» در سیستان و بلوچستان

معاون امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان از برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت در این استان خبر داد و گفت: این دوره از نمایشگاه با شعار «محوریت وحدت میان شیعه و سنی» برگزار می‌شود.-

سعید مهدی‌زاده در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: این نمایشگاه روز گذشته (سه‌شنبه 24 بهمن) با حضور حمید محمدی، معاون امور قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در زاهدان افتتاح شد. 

وي اضافه کرد: 21 ناشر از استان‌های تهران، کرمان، مشهد و قم به همراه هفت ناشر از استان سیستان و بلوچستان در قالب 110 غرفه، آثار قرآنی خود را در هفت روز به معرض نمایش خواهند گذاشت.

مهدی‌زاده افزود: آثار هنری قرآن کریم، تصویرسازی سوره واقعه آثار هنرمندان در زمینه‌های قرآنی و دینی و همچنین خوشنویسی، معرق، خط‌ نقاشی و سفال با موضوعات قرآنی، از جمله محتویات یازدهمین دوره نمایشگاه «قرآن و عترت» در استان سیستان و بلوچستان است.

معاون امور فرهنگی اداره کل ارشاد استان سیستان و بلوچستان با اشاره به یک غرفه ویژه فروش پوشاک با موضوع حجاب و عفاف، گفت: تخفیف مشخصی برای نمایشگاه در نظر گرفته نشده است و ناشران آثار خود را به اختیار خود تا 40 درصد تخفیف می‌فروشند.

مهدی‌زاده در پایان گفت: این نمایشگاه تا 30 بهمن ماه ادامه دارد و علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه از ساعت 9 تا 12 و 15 تا 20 از این نمایشگاه دیدن کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط