دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۶
برگزیدگان و شایستگان تقدیر کتاب سال حوزه شناخته شدند

دبیر چهاردهمین همایش کتاب سال حوزه قم گفت: داوری آثار ارسالی به دبیرخانه این همایش به پایان رسیده است و برگزیدگان و شایستگان تقدیر کتاب سال حوزه شناخته شده اند. اسامی این افراد روز برگزاری همایش اعلام خواهد شد.-

حجت‌الاسلام مهدی حقی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، بیان کرد: چهاردهمین همایش کتاب سال حوزه سوم اسفندماه امسال در مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) برگزار می‌شود و در آن 11 اثر به عنوان اثر برگزیده و 16 اثر به عنوان شایسته تقدیر معرفی و تجلیل خواهند شد.

وی ادامه داد: در این دوره 950 اثر ارسال دریافت کردیم که این آثار در 15 گروه علمی ارزیابی و سپس وارد مرحله دوم داوری شدند. در مرحله دوم داوری نیز 200 داور در 15 گروه مشغول ارزیابی علمی آثار شدند و  معرفي آثار برگزیده و شایسته تقدیر به شورای علمی همایش انجام گرفت.

دبیر چهاردهمین همایش کتاب سال حوزه قم درباره برنامه ویژه این همایش گفت: مسوولان این همایش درصددند از کتاب «سند اولویت‌های پژوهشی دانش فقه» رونمایی و از دو شخصیت علمی ـ پژوهشی حوزه علمیه نیز تجلیل کنند.

وی افزود: همچنین در برنامه جانبی این همایش می‌کوشیم تا کتاب‌های منتخب هشت سال گذشته را تحلیل و ارزیابی کنیم و روند رشد دانش در رشته‌های گوناگون حوزوی، چگونگی پاسخگویی به مشکلات روز و حتی روند نزولی برخی رشته‌ها و موضوعات را مورد بررسی و واکاوی قرار دهیم.
وی درباره مدعوین چهاردهمین همایش کتاب سال حوزه اظهار کرد: استادان سطح عالی حوزه،‌ نویسندگان، مسوولان دفاتر مراجع معظم تقلید، ‌روسای مراکز علمی حوزه علمیه و نمایندگان علمی حوزه در شهرستان‌های سراسر ایران، از  مدعوین این همایش به شمار می‌آیند.

چهاردهمین همایش کتاب سال حوزه پنجشنبه(سوم اسفندماه) در مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) واقع در میدان معلم شهر قم برپا خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط