شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۴
رونمایی همزمان از ایستگاه‌های مطالعه در فرودگاه‌های سراسر ایران

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل گفت: دوشنبه (16 بهمن‌ماه) با همت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از ایستگاه‌های مطالعه فرودگاه‌های سراسر ایران به طور همزمان رونمایی می‌شود.-

صادق فرهمند امین در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: در این راستا، سازه‌های ایستگاه‌ مطالعه فرودگاه‌های اردبیل نصب شده‌‌اند. این ایستگاه گنجایش عرضه 150 جلد کتاب را دارد.

وی ادامه داد: اکنون این سازه دارای 15 عنوان کتاب و از هر عنوان شامل 10 جلد است. 10 عنوان این آثار به منابع بزرگسالان در حوزه‌های مختلف دینی، داستانی، شعر، خاطره، طنز، خانواده، تاریخ، عمومی و عملی اختصاص دارند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل بیان کرد: همچنین پنج عنوان نوشتارهای ایستگاه مطالعه فرودگاه اردبیل به کودکان و نوجوانان در مقاطع پیش‌دبستانی، ابتدای دبستان، پایان دبستان، راهنمایی و دبیرستان تخصیص یافته‌اند.

فرهمند امین با اشاره به این‌که نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور کوشیده است تا منابع مکتوب این ایستگاه‌های مطالعه نیازهای اقشار مختلف را تامین کند، گفت: این ایستگاه‌ها دسترسی آسان به کتاب را فراهم کرده است و مخاطبان پس از مطالعه می‌توانند کتاب را به نزدیکترین ایستگاه مطالعه یا کتابخانه تحویل دهند. همچنین مخاطبانی که به داشتن این کتاب‌ها علاقه‌ دارند، می‌توانند بهای هر عنوان از آن را که 20 هزار ريال است به شماره حسابی که در آثار ایستگاه‌های مطالعه درج شده است، واریز کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط