شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۰
تاسیس 2 کتابخانه روستایی در شهرستان میناب

به مناسبت دهه فجر دو کتابخانه روستایی در بخش «سندرک» شهرستان میناب استان هرمزگان افتتاح می‌شوند.-

علیرضا صبور، رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان میناب استان هرمزگان با بیان این خبر به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، گفت: از آن‌جایی که مساحت این کتابخانه‌ها حدود 50 مترمربع است و این مساحت استاندارد یک کتابخانه عمومی نیست، منتظر همکاری بیشتر دهیاری‌ها برای افزایش این مکان‌هاییم.

صبور تاکید کرد: البته با توجه به این‌که دسترسی مردم روستا به کتاب برای ما در اولویت قرار دارد، در صورتی که این فضا هم فراهم نشود نیز در تلاشیم این مکان‌ها را با کتاب‌ها تجهیز کنیم تا در نخستین فرصت فضای بیشتری به این کتابخانه‌ها اختصاص یابد.

وی گفت: به مناسبت دهه فجر همچنین در تمامی کتابخانه‌های عمومی این شهرستان نمایشگاه تازه‌های کتاب با نمایش بیش از 500 جلد کتاب برگزار می‌شود. 

صبور ادامه داد: جلسات نقد و بررسی کتاب‌های منتشر شده در این شهرستان مانند برخی از آثار «سهراب سعیدی» مولف مینابی و همچنین کتاب «شیوه‌های روابط موثر» اثر مهدی قرچه‌داغی نیز در کتابخانه‌های شهرستان برپا می‌شوند. 

این مقام مسوول در بخش دیگری از سخنانش از افتتاح دو کتابخانه روستایی خبر داد و گفت: به احتمال فراوان در این ایام دو کتابخانه روستایی در ساختمان‌های دهیاری دو روستای بخش «سندرک» افتتاح خواهد شد. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط