شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۸
روزنگار زندگي امام خميني(ره) منتشر شد

محمدعلي خسروي و اصغر ميرشكاري «روزنگار زندگي و تاريخ سياسي - اجتماعي امام خميني(ره)» را تدوین کرده‌اند. اين کتاب توسط نشر عروج وابسته به موسسه و تنظيم نشر آثار امام خميني(ره) روانه بازار كتاب شد.-

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، مولفان «روزنگار زندگي و تاريخ سياسي - اجتماعي امام خميني(ره)» كوشيده‌اند مناسبت‌ها و وقایعی را که امام خمینی(ره) در آن‌ها نقش اساسی داشته یا مرتبط با ایشان بوده  در اثر خود مطرح كنند. 

نويسندگان اين اثر مناسبت‌های مهم را با توضیحی مختصر و بیاناتی از حضرت امام (ره) همراه کرده‌اند تا خوانندگان با ابعاد آن وقایع تاریخی آشنا شوند.

حوادث تاریخی و مناسبت‌ها در «روزنگار زندگي و تاريخ سياسي - اجتماعي امام خميني(ره)» به تاریخ شمسی و بر اساس روزهای سال تدوین شده‌اند. اين روزنگار از يكم فرودين ماه آغاز مي‌شود و در 30 اسفند به پایان می‌رسد.

این مجموعه دارای فصل ضمیمه‌ای هم هست که ترتیب آن بر اساس تاریخ هجری قمری است و رويدادهاي مهم به ترتيب ماه‌‌هاي قمري ثبت شده‌اند.

«روزنگار زندگي و تاريخ سياسي - اجتماعي امام خميني(ره)» در قطع وزيري و 442 صفحه با شمارگان هزار نسخه و بهاي 190 هزار ريال توسط نشر عروج وابسته به موسسه تنظيم و نشر آثار امام (ره) منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط