چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۴
مسوولان از توزیع آثار نویسندگان استانی حمایت کنند

نویسنده کتاب «آسمان آبی سرنوشت» معتقد است با توجه به مشکلات متعدد نویسندگان برای چاپ آثار، چنان‌چه نهادهای مرتبط بتوانند حداقل از نویسندگان استانی در توزیع آثارشان حمایت کنند انتشار این آثار نیز افزایش می‌یابد.-

رقیه محرری، با ارایه توضیحاتی درباره کتاب جدید خود به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، گفت: این اثر روایتی عاشقانه از پسر یک خانواده سنتی است که در راه رسیدن به دختر مورد علاقه‌اش با مشکلات بسیاری مواجه می‌شود و درس‌های زیادی را برای داشتن  زندگانی مطلوب فرا می‌گیرد. 

وی ادامه داد: نگارش این اثر شش ماه طول کشید اما متاسفانه کارهای دریافت مجوز آن یک سال به طول انجامید و برای چاپ آن نیز با مشکلاتی مواجه شدم.

محرري خواستار حمایت از نوسندگان استانی شد و افزود: من پیش از این اگرچه تجربه‌هایی در زمینه نگارش داشتم اما این اثر نخستین کارم بود که چاپ شد و حدود سه میلیون تومان برای آن هزینه کردم، زیرا ناشران در شرایط امروزی کمتر بر کتاب‌هایی با موضوع رمان سرمایه‌گذاری می‌کنند.

به گفته وي، اگر نهادهای مرتبط  بتوانند حداقل از نویسندگان استانی در توزیع آثارشان حمایت کنند انتشار این آثار نیز افزایش می‌یابد.

این نویسنده هرمزگانی یادآور شد: ما حتی برای معرفی و اطلاع‌رسانی درباره کتاب با مشکلاتی مواجه‌ایم، گاهی ناچاریم کتاب‌های خود را با قیمت‌های بسیار پایین‌تر برای خرید در نمایشگاه‌ها واگذار کنیم و این مشکلات موجب شده است تا نویسندگان استانی علاقه کمتری به انتشار آثارشان داشته باشند.

رمان «آسمان آبی سرنوشت» با شمارگان دو هزار نسخه و بهای 45 هزار ریال از سوی انتشارات «پرواز قلم» استان آذربایجان غربی روانه کتابفروشی‌ها شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط