چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۱ - ۰۸:۵۶
«فرهنگ نگارش» گام ششم و هفتم را برداشت

عضو هیات مدیره انجمن قلم حوزه قم از انتشار دو عنوان کتاب «پژوهش و نگارش» و «اقلیم قلم، گزیده گفتارها و یادداشت» با همکاری کانون نویسندگان قم خبر داد. این دو کتاب، جلدهای ششم و هفتم مجموعه «فرهنگ نگارش» محسوب می‌شوند.-

هادی ربانی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، بیان کرد: دو کتاب «پژوهش و نگارش» و «اقلیم قلم، گزیده گفتارها و یادداشت» دو جلد از مجموعه 12 جلدی «فرهنگ نگارش» است که به زودی از سوی این دو مرکزی علمی ـ فرهنگی روانه بازار نشر خواهند شد.

وی ادامه داد: کتاب «پژوهش و نگارش؛ جستارهایی در نقد کتاب و آسیب‌شناسی پژوهش‌های دینی» را حجت‌السلام والمسلمین رضا مختاری به رشته تحریر درآورده است. همچنین سیدابوالقاسم حسینی‌ژرفا مولف کتاب «اقلیم قلم، گزیده گفتارها و یادداشت» است.

عضو هیات مدیره انجمن قلم حوزه قم درباره مجموعه 12 جلدی «فرهنگ نگارش» بیان کرد: از ابتدای سال 1391 پنج جلد نخست مجموعه «فرهنگ نگارش» با عنوان‌های «از کلمه تا کتاب» نوشته محمد اسفندیاری، «با اهل قلم» اثر جواد محدثی، «اخلاق نگارش» تالیف محمد سنجری، «نوشتن در جزایر پراکنده؛ جستاری در اخلاق پژوهش» به قلم سیدحسن اسلامی و «آیین قلم» اثر رضا بابایی روانه بازار نشر شده‌اند.

وی با بیان این‌که سایر کتاب‌های این مجموعه را حسن طارمی، احمد شهدادی، جویا جهانبخش، سیدباقر عبدالهی و هادی ربانی به رشته تحریر درمی‌آورند، گفت: این آثار با محور اصلی نویسندگی در یک راستا اما با زاویه‌هایی متفاوت در هنر نویسندگی و نگارش نوشته می‌شوند، به طوری که محتوای 12 جلد مجموعه «فرهنگ نگارش» با یکدیگر هم‌پوشانی دارند.

ربانی اظهار کرد: نخستین چاپ کتاب‌های «از کلمه تا کتاب» در 262 صفحه و به بهای 50 هزار ريال، «با اهل قلم» در 288 صفحه و به بهای 75 هزار ريال، «اخلاق نگارش» در 250 صفحه و به بهای 50 هزار ريال، «نوشتن در جزایر پراکنده؛ جستاری در اخلاق پژوهش» در 216 صفحه و به بهای 55 هزار ريال و «آیین قلم» در 288 صفحه و به بهای 75 هزار ريال از سوی کانون نویسندگان قم و انجمن قلم حوزه قم روانه بازار نشر شده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط