دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۱
كتابخانه مركزي بهارستان ساخته می‌شود

ریيس اداره كتابخانه‌هاي عمومي شهرستان بهارستان استان اصفهان از اختصاص زمینی به وسعت دو هزار مترمربع برای ساخت کتابخانه مرکزی این شهرستان خبر داد.-

علي جعفرپور در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: شركت عمران بهارستان آمادگي خود را براي واگذاري زميني مناسب به منظور ساخت كتابخانه مركزي بهارستان اعلام كرده است.

وی افزود: این شرکت تاکنون دو قطعه زمين را براي این کتابخانه پیشنهاد کرده که توسط کارشناسان اداره کتابخانه‌ها در حال بررسی قرار دارند.

جعفرپور با اشاره به تهیه دو نقشه برای ساخت کتابخانه مرکزی، گفت: در صورتی که زمین کتابخانه مرکزی مشخص شود، عملیات ساخت آن آغاز می‌شود.

به گفته وی، اين كتابخانه به عنوان كتابخانه مركزي و استاندارد شهر بهارستان در سه طبقه با هدف پاسخگویی به نيازهاي مطالعاتي افراد علاقه‌مند به مطالعه ساخته مي‌شود.

جعفرپور همچنین به جمعیت 60 هزار نفری شهر بهارستان اشاره کرد و گفت: از میان این جمعیت، 22 هزار نفر در کتابخانه‌های عمومی عضویت دارند که نشانگر عضویت حدود 40 درصد مردم در کتابخانه‌ها است.

رييس اداره كتابخانه‌هاي شهرستان اصفهان یادآور شد: شهرداري بهارستان نیز آمادگي خود را براي همكاري با اداره كتابخانه‌هاي اين شهرستان اعلام كرده است تا سهم نيم درصد را به موقع حساب انجمن كتابخانه‌ها واریز کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط