شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۲
بهترین رمان‌های نوجوان امروز از نگاه مخاطبان معرفی می‌شوند

«بهترین رمان نوجوان امروز از نگاه مخاطبان» عنوان برنامه‌ای است که به منظور تجلیل از نویسندگان و هنرمندان حوزه‌ هنر و ادبیات کودک و نوجوان توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این مراسم که  21 آبان در مرکز آفرینش‌های فرهنگی، هنری کانون استان تهران و همزمان با بیستمین دوره‌ هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران برپا می‌شود، از نویسندگان برترین رمان‌های منتشر شده توسط کانون، به انتخاب اعضای نوجوان مراکز کانون استان تهران  تقدیر ویژه خواهد شد. همچنین تجلیل از نویسندگان و هنرمندان برگزیده‌ حوزه‌ ادبیات کودک و نوجوان و رونمایی از کتاب‌های چاپ اول انتشارات کانون از دیگر بخش‌های این مراسم خواهد بود. 

مدیرعامل کانون دو سال پیش در هنگام آغاز اجرای طرح رمان نوجوان امروز وعده داده بود که به هر یک از نویسندگان یا هنرمندان دست اندرکار انتشار این کتاب‌‌ها که در جشنواره‌ها و مسابقه‌های مختلف از این راه جوایزی کسب کنند، جایزه‌ای نیز از سوی کانون تعلق خواهد گرفت. 

انتخاب بهترین رمان نوجوان امروز از نگاه مخاطبان نیز فعالیتی بود که طی شش ماه توسط کانون استان تهران اجرا شد و در جریان آن چهار هزار فرم نظر‌سنجی در اختیار اعضا قرار گرفت که با جمع‌بندی فرم‌ها، رمان‌های منتخب معرفی خواهند شد. 

قرار است نمودار‌ها و فرم‌های آماری در قالب یک لوح فشرده به حاضران در جلسه اهدا شود. رمان‌های نوجوان امروز طی نزدیک به دو سال گذشته از سوی نوجوانان ایرانی مورد استقبال فراوانی قرار گرفته است به نحوی که تنها رمان «هستی» اثر فرهاد حسن‌زاده به عنوان پرمخاطب‌ترین اثر این مجموعه بیش از 16 هزار بار توسط اعضای کانون به امانت گرفته شده است.

این مراسم یکشنبه 21 آبان ماه، از ساعت ۱۴ تا ۱۷ با حضور مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان، برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط