دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۹
کتابخانه‌های عمومی خرم‌دره در رتبه نخست استان زنجان ایستادند

آخرین بررسی وضعیت سرانه شاخص‌های کتابخانه‌های عمومی در شهرستان‌های استان زنجان نشان می‌دهد که شهرستان خرم‌دره رتبه نخست را در ارایه خدمات به اهالی کتاب دارد.-

مسوول کتابخانه‌های عمومی شهرستان خرمدرده در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، در این باره اظهار کرد: در بررسی چهار سرانه «کتاب، اعضا، امانت و فضای کتابخانه‌ای» در استان زنجان که بر اساس آمار ارایه شده از اداره کل کتابخانه‌های عمومی این استان در خرداد سال جاری اعلام شده است، شهرستان خرم‌دره در مجموع بهترین وضعیت را در میان هفت شهرستان استان زنجان کسب کرد.

لیلا صباغی افزود: این شهرستان در سرانه امانت رتبه نخست، در سرانه‌های عضو‌گیری و فضای کتابخانه رتبه دوم و در سرانه کتاب رتبه چهارم را در میان شهرستان‌های زنجان دارد.

وی به رتبه‌های بعدی شهرستان‌ها هم اشاره کرد و گفت: رتبه‌های بعدی شهرستان‌ها در استان زنجان به ترتیب از آن ابهر، ایجرود، طارم، ماه‌نشان، زنجان و خدابنده است.

صباغی اضافه کرد: رتبه نخست سرانه کتاب و سرانه فضای کتابخانه‌ای از آن شهرستان ایجرود است و رتبه نخست سرانه اعضا را نیز شهرستان ابهر دارد.

بر اساس این آمار، شهرستان زنجان که مرکز استان است، در سرانه امانت رتبه سوم، سرانه فضا رتبه پنجم و در سرانه کتاب و اعضا، رتبه ششم را از آن خود کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط