شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۱
تازه‌های انتشارات بوتیمار رونمایی می‌شود

هشت عنوان از جدیدترین مجموعه‌های شعر منتشر شده از سوی انتشارات بوتیمار طی نشستی، سه‌شنبه (27 تیر) در فرهنگسرای انقلاب رونمایی می‌شوند. بخش دوم این جلسه به نقد و بررسی مجموعه شعر عباس حبیبی‌بدرآبادی اختصاص دارد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از روابط‌ عمومی انتشارات بوتیمار، در این جلسه مجموعه‌های «گزارش ناگزیری» سروده شمس آقاجانی، «زندگی خصوصی» از حسین فاضلی، «تناسخ به درخت» اثر پوریا سوری، ««قرارگاه‌های تاخوشی» سروده مازیار نیستانی، «یک ساعت سعد با مارک وستندواچ» از علی قنبری، «افلاطونی که هندسه نمی‌دانست» اثر ابوالقاسم تقوایی، «لیبرال موش مرده» از شراره رحمان‌پور و «تا پوست‌ام سپری شود» سروده ستاره انصاری رونمایی می‌شوند.

شاعران این مجموعه‌ها همگی در این جلسه حضور دارند و طی این مراسم به شعرخوانی می‌پردازند.

بخش دوم این جلسه به نقد و بررسی مجموعه شعر «گوش درد قرن چهارده هجری» سروده عباس حبیبی‌بدرآبادی اختصاص دارد. این دفتر نیز از سوی انتشارت بوتمیار به چاپ رسیده است.

در این بخش رضا عامری، هوشیار انصاری‌فرد و سردار شمس‌آوری به عنوان منتقد حضور دارند و به بررسی سروده‌های حبیبی‌بدرآبادی می‌پردازند.

نشست رونمایی از هشت عنوان مجموعه جدید نشر بوتمیار، سه‌شنبه (27 تیر) از ساعت 16 و 30 دقیقه تا 20 در سالن سپیده فرهنگسرای انقلاب واقع در خیابان نواب صفوی، خیابان کمیل برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط