یکشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۰
بایسته‌های عقلانیت و معنویت در تعلیم و تربیت بررسي مي‌شود

نشست تخصصي «بایسته‌های عقلانیت و معنویت در تعلیم و تربیت از منظر علم دینی» دوشنبه (10 بهمن‌ماه) با حضور دكتر خسرو باقري در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار مي‌شود.-

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، اين نشست از سلسله نشست‌های تخصصی «بررسی جنبش‌های نوپدید دینی و عرفانی» است كه به همت گروه «جریان‌شناسی فرهنگی ـ دینی معاصر» پژوهشکده مطالعات راهبردی فرهنگ و با سخنرانی دکتر خسرو باقری در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود.

مبانی تعلیم و تربیت متناسب با اقتضايات علم دینی، وضعیت موجود تعلیم و تربیت در ایران با توجه به سابقه چندين ساله، تصویری از وضعیت مطلوب تعلیم و تربیت، بررسی جایگاه عقلانیت و معنویت در وضعیت مطلوب تعلیم وتربیت، نقشه راه تحقق علوم تربیتی معطوف به معنویت، محور‌های این نشست را تشكيل مي‌دهند. 

دكتر خسرو باقري، عضو هيات علمی دانشگاه و در عرصه‌های متدولوژی، فلسفه تعلیم و تربیت و علم دینی صاحب‌نظر و داراي تاليفاتي مانند «نگاهي دوباره به تربيت اسلامي»، «دیدگاه‌های جدید در فلسفه تعلیم و تربیت» و «هويت علم ديني» است. 

نشست «بایسته‌های عقلانیت و معنویت در تعلیم و تربیت از منظر علم دینی» دوشنبه (10 بهمن‌ماه) از ساعت 10 تا 12 در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود و حضور صاحب‌نظران، دانشجویان و علاقه‌مندان در این نشست آزاد است.

پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات در نشاني خيابان وليعصر(عج)،‌ پايين‌تر از ميدان وليعصر(عج)، خيابان دمشق، شماره 9 واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها