دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۸۶ - ۱۱:۱۱
هنرمندان در همایش‌ها می‌توانند به توليد نمايشنامه بپردازند

رحمت اميني، كارگردان تئاتر گفت:هنرمندان تئاتر دفاع مقدس در گردهمایی‌ها و همایش‌ها می‌توانند به تولید نمایشنامه بپردازند، موضوعی که این روزها جدی گرفته نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)،به نقل از ستاد خبری انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس "رحمت امینی" استاد دانشگاه و کارگردان تئاتر  با اشاره به برگزاری پنجمین گردهمایی هنرمندان تئاتر دفاع مقدس گفت: برگزاری گردهمایی و همایش برای هنرمندان تئاتر فعال در حوزه دفاع مقدس می‌تواند، راهگشا و مفید باشد. 

وي ادامه داد:برگزاری گردهمایی و کارگاه‌های آموزشی برای هنرمندان تئاتر دفاع مقدس باعث شناسایی استعدادها، تبادل نظر و تعامل میان هنرمندان فعال در این عرصه می‌شود. 

امینی گفت: در این میان برگزاری کارگاه‌های آموزشی در شاخه‌های گوناگون مانند بازیگری، کارگردانی و نمایشنامه‌ نویسی باعث می‌شود که اندیشه‌هایی متفاوت در جمع مطرح شده و نوعی تبادل نظر و تعامل فکری ایجاد کند. 

وي اضافه كرد: هنرمندان تئاتر دفاع مقدس در گردهمایی‌ها و همایش‌ها می‌توانند به تولید نمایشنامه بپردازند، موضوعی که این روزها جدی گرفته نمی‌شود. 

اميني ياد آور شد: باید استعدادهای جوان را شناسایی کرد تا با آموزش به آن‌ها بتوانیم کارهای درخور توجه و قابل قبولی در حوزه دفاع مقدس داشته باشیم و همچنين با برگزاری همایش‌ها و سفرهای جمعی، تشویقی، برای هنرمندان تئاتر و برگزاری کارگاه‌های آموزشی در این میان باعث نگاه جدی به این حوزه می‌شود. 

پنجمین گردهمایی هنرمندان تئاتر دفاع مقدس به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس از 7 آذر به مدت سه روز در رامسر برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها