چهارشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۴
«عشق از نیمرخ» رونمایی می‌شود

مجموعه شعر «عشق از نیمرخ» سروده محمدرضا محمدی‌نیکو پنج‌شنبه (16 تیر) با حضور جمعی از شاعران و علاقه‌مندان این حوزه در سالن اجتماعات انجمن شاعران ایران رونمایی می‌شود./

فاطمه راکعی، مدیر عامل انجمن شاعران ایران در گفت‌و‌گو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، گفت: محمدی‌نیکو عضو هیات مدیره انجمن شاعران ایران و دفتر شعر جوان است و در سوئد سکونت دارد. او از دوستان نزدیک مرحوم قیصر امین‌پور و سیدحسن حسینی بود. همچنین در زمینه فیلم‌سازی نیز فعالیت‌هایی داشت.

پیش‌تر دو مجموعه شعر از سروده‌های محمدی‌نیکو با عنوان‌های «سرزمین بی‌آسمان» و «گزیده شعر نیستان» به چاپ رسیده اند.

وی افزود: دفتر شعر «عشق از نیمرخ» غزل‌ها، نیمایی‌ها و شعرهای سپید این شاعر را شامل می‌شود و توسط انتشارات انجمن شاعران ایران به چاپ رسید.

مدیر عامل انجمن شاعران ایران درباره بخش‌های مختلف این مراسم توضیح داد: علاوه بر رونمایی کتاب با حضور برخی از شاعران و همچنین فیلم‌سازان و سخنرانی درباره اشعار او توسط برخی از چهره‌های حاضر در جلسه، بخشی نیز به پرسش و پاسخ از شاعر اختصاص داده شده است.

وی ادامه داد: اجرای موسیقی و پخش فیلم نیز از دیگر بخش‌های این مراسم اند. فیلمی که پخش می‌شود از ساخته‌های محمدی‌نیکو و درباره م.آزاد است که به سفارش انجمن شاعران ایران تهیه شده است.

راکعی اظهار داشت: اجرای برخی از اشعار محمدی‌نیکو همراه با هم‌نوازی سه‌تار نوابی توسط داوود فیاضی صورت می‌گیرد.

مراسم رونمایی از مجموعه شعر «عشق از نیمرخ» پنج‌شنبه (16 تیر) از ساعت 17 تا 20 در سالن اجتماعات انجمن شاعران ایران واقع در خیابان شهید کلاهدوز(دولت)، نبش کوچه شهید نعمتی برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط