چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۲
انتشار فراخوان پنجمین جایزه «کتاب سال شعر جوان»

فرم فراخوان شرکت در پنجمین دوره جایزه «کتاب سال شعر جوان»(جایزه قیصر امین‌پور) منتشر شد. علاقه‌مندان واجد شرایط می‌توانند تا پایان تیر ماه پنج نسخه از مجموعه شعر خود را به همراه دیگر مدارک لازم به دبیرخانه این جایزه ارسال کنند.\

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر شعر جوان، دفتر شعر جوان به منظور شناسایی و معرفی استعدادهای شعر جوان به جامعه ادبی کشور و تقدیر و حمایت از آنان با هدف ارتقاء شعر امروز، پنجمین دوره جایزه «کتاب سال شعر جوان» را از میان آثار منتشر شده در سال 89 برگزار می کند.

شرایط شرکت در این جایزه به شرح زیر است: سن شاعر در سال چاپ کتاب بیش از 30 سال نباشد، کتاب چاپ اول باشد و همچنین کتاب به زبان و خط فارسی منتشر شده باشد.

شاعران جوان سراسر کشور و یا ناشران کتاب‌های شعر، می‌توانند پنج نسخه از هر اثر را به همراه فرم تکمیل شده و تصویر کارت ملی شاعر، حداکثر تا پایان تیر به دبیرخانه این جایزه ارسال کنند.

دبیرخانه این جایزه واقع در تهران، خیابان شریعتی، خیابان شهید کلاهدوز، نبش خیابان شهید نعمتی، دفتر شعر جوان است.

همچنین کتاب‌فروشی دفتر شعر جوان، واقع در خیابان انقلاب، روبروی درب اصلی دانشگاه تهران، پاساژ فروزنده، طبقه پایین(2-) نیز آماده دریافت آثار داوطلبان به صورت مراجعه حضوری است.

تصویر فرم شرکت در پنجمین دوره جایزه «کتاب سال شعر جوان» در فایل ضمیمه این خبر در دسترس علاقه‌مندان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط