سه‌شنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۸:۱۲
«دلايل ماندگاري شعر معاصر زنان» برای سومین‌بار بررسی می‌شود

بیست و دومین نشست از سلسله نشست‌های «انجمن شعر زنان تهران» پنج‌شنبه (25 فروردین) برگزار می‌شود. موضوع این جلسه برای سومین‌بار به موضوع «دلايل ماندگاري شعر معاصر زنان» اختصاص یافته است._

معصومه باغیان، مسوول برگزاری جلسات ماهیانه شعر موسسه هنر و رسانه اردیبهشت در گفت‌و‌گو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) گفت: براساس درخواست شاعران زن حاضر در این نشست‌ها موضوع این جلسه براي سومين بار به بررسی «دلایل ماندگاری شعر معاصر زنان» اختصاص یافته است. 

وی ادامه داد: به‌طور کلی برخی شاعران مضمون، برخی دیگر قالب و فرم و ساختار را از دلایل ماندگاری شعر زنان معاصر عنوان می‌کنند.

باغیان در پاسخ به این پرسش که «در سال جدید رویکرد نشست‌های «انجمن شعر زنان تهران» بر چه اساسی خواهد بود؟» توضیح داد: در نشست‌های امسال کتاب‌های منتشر شده طی سال گذشته معرفی می‌شوند. انتخاب این آثار براساس میزان استقبال مخاطبان و منتقدان از آن‌ها صورت می‌گیرد و درباره دلایل موفقیت این کتاب‌ها بحث می‌شود.

ناهید یوسفی، لیلا کردبچه، آرزو خمسه، مریم افضلی، ساغر شفیعی، سیمین‌ وحیدی، مرضیه رحمانی و مهری محبی از اعضای فعال این جلسات هستند كه در نشست‌های ماهیانه انجمن به طور دایم حضور می‌یابند.

این جلسات، پنج‌شنبه آخر هر ماه در محل موسسه هنر و رسانه اردیبهشت با حضور شاعران پیشکسوت، جوان و علاقه‌مندان به شعر برگزار می‌شود.

بیست و دومین نشست ماهانه «شعر زنان تهران» پنج‌شنبه (25 فروردین) از ساعت 16 تا 18 در موسسه هنر و رسانه اردیبهشت واقع در خیابان ولیعصر(عج)، خیابان طالقانی، جنب سینما فلسطین، خیابان برادران مظفر(صبا)، کوچه صفا، شماره سه، واحد یک برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط