دوشنبه ۸ مرداد ۱۳۸۶ - ۱۰:۵۹
«نگاهي به جراحي پلاستيك بيني» كتابي براي بيماران

نگارش كتاب «نگاهي به جراحي پلاستيك بيني» به قلم دكتر بابك سائدي و دكتر محمد صانعي حسن آبادي به پايان رسيد.

يكي ازمولفان اين كتاب در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، با اعلام اين خبر افزود: «نگاهي به جراحي پلاستيك بيني»،‌ كتابي ويژه بيماران و دانشجويان رشته پزشكي است كه در آن به زباني ساده درباره جراحي پلاستيك بيني توضيح داده شده است.

دكتر بابك سائدي ادامه داد: در گذشته كتاب‌هاي حوزه جراحي بيني، تخصصي بوده و كم‌تر مورد استفاده عموم مردم و كساني كه به عمل جراحي نياز دارند قرار مي‌گرفت،‌ اما با تاليف اين كتاب سعي كرده‌ايم اين مشكل را حداقل براي بيماران برطرف كنيم.

وي با بيان اين‌كه كتاب «نگاهي به جراحي پلاستيك بيني»، اطلاعات مفيدي در زمينه جراحي پلاستيك بيني ارائه مي‌دهد، گفت: گاهي بيماران در مراجعه به مطب يا بيمارستان سوالات مختلفي در زمينه عوارض عمل،‌ چگونگي عمل جراحي، مراقبت‌ها و ... مطرح مي كردند كه با تاليف اين كتاب، پاسخ سوالات آن‌ها به زباني ساده شرح داده شده است.

دكتر سائدي اظهار داشت:‌ اين كتاب در 10 فصل تاليف شده و در هر يك از فصول توضيحات كاملي درباره تاريخچه جراحي پلاستيك بيني،‌ آناتومي و فيزيولوژي، مراقبت قبل از عمل، تكنيك جراحي، مراقبت بعد از عمل، عمل مجدد و عوارض ارائه شده است.

وي اظهار اميدواري كرد: اين كتاب در دو ماه آينده توسط انتشارات تيمورزاده به بازار عرضه خواهد شد.

عضو هيات علمي دانشگاه تهران، همچنين با بيان اين‌كه كتاب «مروري بر گوش و حلق بيني» را در دست تاليف دارد، افزود:‌ اين كتاب براي دانشجويان پزشكي عمومي نگارش شده است و اطلاعات جامع و كاملي درباره بيماري‌هاي مختلف گوش و حلق و بيني ارائه مي‌دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها