یکشنبه ۲۹ مهر ۱۳۸۶ - ۱۰:۱۳
جاي نمايشگاه‌هاي دايمي كتاب در شهرهاي محروم خالي است

برپايي نمايشگاه‌هاي دايمي كتاب در شهرها و مناطق محروم كشور، عمده‌ترين مساله ناشران اين مناطق را رفع مي‌كند.

 فاطمه رحيمي، در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا) در معرفي نشر "پرواز قلم" اظهار داشت: اين نشر از سال 80 فعاليت خود را در زمينه‌هاي دانشگاهي، ادبيات و عمومي آغاز كرده و 12 عنوان تاليف را در كارنامه خود دارد. عرضه مستقيم آثار اين نشر، از طريق كتاب‌فروشي پرواز قلم انجام مي‌شود. 

وي يادآور شد: اين نشر به منظور اطلاع‌رساني كارآمد و رفع مشكلات توزيع، برگزاري نمايشگاه‌هاي فصلي كتاب در شهرستان و مبادله كتاب با ناشران اروميه و تهران را در دستور كار خود قرار داده است. نمايشگاه‌هاي هفت و 10 روزه چهار يا پنج بار در سال از سوي اين نشر مورد استقبال گسترده جوانان قرار مي‌گيرد. 

اين ناشر تصريح كرد: خريد گسترده كتاب‌هاي ناشران كم سرمايه شهرستاني بهترين حمايت از چاپ و نشر در وضعيت كنوني محسوب مي‌شود. در حالي كه بسياري از كتاب هاي ناشران گمنام در شهرستان‌هاي دور و نزديك مخاطب دارد و متاسفانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي اين آثار را خريداري نمي‌كند. 

رحيمي در پايان گفت‌وگو اضافه كرد: كتاب "يادگار‌هاي تمدن كهن سلماس" در شرح موقعيت‌هاي تاريخي، طبيعي و جغرافيايي سلماس و معرفي آثار باستاني در حال مرمت و تخريب شده اين شهرستان به قلم مهرداد رحماني به تازگي از سوي اين نشر عرضه شده است. همچنين نشر "پرواز قلم" كتاب "بزرگان و مشاهير سلماس" اثر محمدرضا مهرزاد صدقياني را در دست چاپ دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها