سه‌شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸
آغاز سلسله نشست‌های معرفی آثار رهبر انقلاب در قم

در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نشست‌های تخصصی با هدف تبیین آثار مقام معظم رهبری در قم، ازسوی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان و با همکاری موسسه پژوهشی- فرهنگی انقلاب اسلامی (دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، به همت اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم، نشست تخصصی با محوریت کتاب «خون دلی که لعل شد» با هدف تبیین آثار مقام معظم رهبری و در آستانه چهل و دومین، پنج‌‌شنبه 23 بهمن ماه 1399 ساعت 10 با همکاری موسسه پژوهشی- فرهنگی انقلاب اسلامی (دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای) به صورت مجازی برگزار می‌شود.
 
در این نشست حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر موسوی، استاد حوزه و دانشگاه به تبیین و معرفی کتاب «خون دلی که لعل شد» خواهند پرداخت. کتاب «خون دلی که لعل شد» حاوی خاطرات آیت‌الله خامنه‌ای از زندان‌ها و تبعید دوران مبارزات انقلاب اسلامی است. کتاب حاضر ترجمه فارسی کتاب «إن مع الصبر نصراً» است که پیش از این به زبان عربی در بیروت منتشر و توسط سید حسن نصرالله معرفی شد.‌
 
بر اساس این گزارش، از سوی اداره کل کتابخانه‌ها ویژه برنامه «روز خوب پیروزی» به مناسب دهه مبارک فجر فردا چهارشنبه 22 بهمن‌ ماه 1399 ساعت 11 در بیت امام خمینی (ره) در قم به صورت مجازی برگزار می‌شود. در این نشست حبیب مرادی، راوی انقلاب اسلامی حوادث 22 بهمن و ایام دهه مبارک فجر در سال 1357 را روایتگری خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها