دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴
بهاءالدین خرمشاهی تا پایان هفته از بیمارستان مرخص می‌شود/ درگیری ریوی به زیر 20 درصد رسیده است

فرزند بهاءالدین خرمشاهی، نویسنده، قرآن‌پژوه و حافظ‌پژوه از بهبود حال پدر و انتقال او از بخش مراقبت‌های ویژه به پُست سی‌سی‌یو خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، خبر بستری شدن بهاءالدین خرمشاهی به دلیل ابتلا به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان آتیه در چند روز گذشته باعث نگرانی اهل فرهنگ شده بود که خوشبختانه گویا حال این چهره‌ برجسته فرهنگ و ادبیات کشور رو به بهبود است و به زودی از بیمارستان مرخض خواهد شد.

عارف خرمشاهی، فرزند بهاءالدین خرمشاهی در گفت‌وگو با ایبنا در توضیح وضعیت پدرش گفت: خوشبختانه با تلاش کادر درمان بیمارستان آتیه، وضعیت پدر خیلی بهتر شده و به گفته پزشکان خطر رفع شده است؛ از این رو، پدر از بخش مراقبت‌های ویژه به پُست سی‌سی‌و منتقل شده است و به زودی به بخش خواهد رفت.

وی ادامه داد: پزشکان از وضعیت پدر رضایت کامل دارند و در این لحظه که با شما صحبت می‌کنم، درگیری ریوی پدر به زیر 20 درصد رسیده است و ان‌شالله اگر مشکل خاصی رخ ندهد، پدر تا پایان هفته از بیمارستان مرخص خواهد شد. 

بهاءالدین خرمشاهی (زاده فروردین ۱۳۲۴ در قزوین) نویسنده، مترجم، فیلسوف، روزنامه‌نگار، طنزپرداز، فرهنگ‌نویس، حافظ پژوه، شاعر و استاد دانشگاه ایرانی است. وی تألیفاتی در حافظ‌شناسی و تفسیر اشعار او دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها