پنجشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۰
۲۶ کتاب جدید موسسه «آوای توحید» در قم رونمایی شد

با حضور آیت‌الله علیرضا اعرافی رئیس حوزه‌های علمیه کشور از ۲۶  اثر جدید موسسه علمی تربیتی «آوای توحید» رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، حجت‌الاسلام حیدری مدیر موسسه علمی تربیتی «آوای توحید» درباره محتوای کتابهای تازه‌تألیف گفت: 14 جلد از آثار در خصوص مبانی اندیشه عقلانی وحیانی به‌صورت درس‌نامه ویژه جوان و نوجوان به قلم حیدر رضایی و تحقیق و نگارش محمدرضا حیدری تألیف شده است که درباره مباحث معرفت نفس، معرفت‌شناسی، هستی‌شناسی، قوه خیال، مباحث حرکت، مباحث ماتریالیسم، نفس ناطقه انسانی، مباحث مجردات و مافوق مجردات، انسان‌شناسی و انسان ملکوتی است.

مدیر موسسه علمی تربیتی «آوای توحید» اضافه کرد: در حوزه معرفت نفس نیز سه جلد کتاب به نام سلوک تألیف شده است که این سه جلد یک دوره معرفت نفس محسوب می‌شود.
 
حیدری یادآور شد: در مباحث معنویت و اخلاق کتاب «نهایت‌الاشراف شرح اوصاف‌الاشراف» خواجه‌نصیرالدین نیز سه جلد کتاب به قلم حسن رمضانی به زیور طبع آراسته‌شده است.
 
وی بیان کرد: مباحث قرآن و حدیث بحث «تذکره السلوک» شرح مناجات خمسه عشر است، تسبیح نظام هستی به قلم محمد شیروانی تألیف شده و همچنین در حوزه‌ی حکمت ادبی، عرفان حماسی در شاهنامه‌ی فردوسی را داشتیم که ابیات عرفانی شاهنامه جمع‌آوری دو شرحی موجز و موضوعی در این خصوص پرداخته شد.
 
مدیر موسسه علمی تربیتی «آوای توحید» گفت: بیشتر کتاب‌های موسسه در حوزه معنویت اخلاق و مباحث جوانان و نوجوانان بر اساس بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری تدوین ‌شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها