چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸
وصیت‌نامه شهید مدافع سلامت در اصفهان اهدای کتاب بود

بر اساس وصیت دکتر مظاهر شمس از شهدای مدافع سلامت در اصفهان، 170 جلد کتاب او به کتابخانه «درخشان» در این شهر اهدا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اصفهان، رئیس اداره فرهنگی و اجتماعی منطقه 11 شهرداری اصفهان با اشاره به وصیت فرهنگی این شهید سلامت، گفت: طبق وصیت دکتر مظاهر شمس که به‌عنوان مدافع سلامت در راه خدمت‌رسانی به مبتلایان به ویروس کرونا جان خود را از دست داد، 170 جلد کتاب به کتابخانه درخشان رهنان اصفهان اهدا شد.

سید هاشم موسوی افزود: دکتر شمس در وصیت‌نامه خود نسبت به تهیه مجموعه‌ای کامل از کتاب‌های آموزشی و درسی برای کتابخانه «درخشان» منطقه رهنان تأکید داشت؛ بر همین اساس ازسوی خانواده این شهید مدافع سلامت هزینه مراسم هفتم به خرید 170 جلد کتاب نفیس و آموزشی اختصاص یافت.

وی ادامه داد: مرحوم شمس به مدت پنج سال در کتابخانه «درخشان» عضویت داشت و این وصیت شهید مدافع سلامت می‌تواند گامی فرهنگی در توسعه فرهنگ مطالعه باشد.

موسوی با بیان اینکه دکتر مظاهر از جوانان فعال و فرهنگی اصفهان بود، گفت: او پس از گذراندن دوره پزشکی در دانشگاه کاشان به صفوف مدافعان سلامت پیوست و چندین ماه در بیمارستان‌های کاشان به مداوای مبتلایان به کرونا پرداخت.

وی یادآور شد: خانواده این شهید مدافع سلامت علاوه بر تکمیل مجموعه کتابخانه «درخشان» با 170 جلد کتاب نفیس، دو قطعه فرش به نمازخانه کتابخانه نیز اهدا کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها