شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹
مثنوی‌خوانی و تاریخ بیهقی در برنامه‌های پاییزه مدرسه اسلامی هنر قم

در برنامه‌های پاییزه مدرسه اسلامی هنر در قم، حجت‌الاسلام‌ سیدابوالقاسم حسینی (ژرفا) شاعر، پژوهشگر، مدرس عرصه ویراستاری و یاسین حجازی مولف کتاب‌هایی چون «قاف» و «آه» به خوانش مثنوی و تاریخ بیهقی خواهند پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم،  ثبت‌نام کارگاه‌های هنری فصل پاییز مدرسه اسلامی هنر آغاز شده است و پاییز امسال به سبب شیوع ویروس کووید 19 جهت تسهیل دسترسی هنرجویان به مباحث آموزشی، کارگاه‌های هنری با رعایت شیوه‌نامه‌های ابلاغی از سوی ستاد کرونا در سه سطح حضوری، آنلاین و آفلاین برگزار خواهد شد
 
20 رشته‌ آموزشی از قبیل نویسندگی خلاق، ویراستاری در دو سطح مقدماتی و پیشرفته، فیلمنامه‌نویسی در دو سطح مقدماتی و پیشرفته، نگارش خلاق فیلمنامه، مثنوی‌خوانی، روایت‌نویسی، کهن‌خوانی، عکاسی، نقاشی، مبانی کارگردانی، مستند سازی، خوشنویسی، فتوشاپ، مقاله‌نویسی مقدماتی، هنر و زندگی، موشن‌گرافی با موبایل، فتوشاپ، مفاهیم اصلی سینما، مبانی نمایشنامه نویسی و مبانی فیلم کوتاه، در ترم پاییز در این مدرسه ارائه خواهد شد.
 
از جمله رشته‌های این دوره مثنوی‌خوانی و کهن‌خوانی است که با تمهیدات به‌عمل آمده حجت‌الاسلام سیدابوالقاسم حسینی ژرفا کلاس مثنوی‌خوانی را برگزار می‌کند و یاسین حجازی مولف کتاب‌هایی چون «قاف» و «آه» به‌صورت آنلاین به خوانش تاریخ بیهقی خواهد پرداخت و جنبه‌های روایی و داستانی آن را مورد بحث و بررسی قرار خواهد داد.
 
فرایند ثبت‌نام از ابتدای این هفته 10 آبان‌ماه آغاز شده است و تا 25 آبان ادامه خواهد داشت و همه افراد اعم از طلبه و غیر طلبه می‌توانند با مراجعه به سایت مدرسه اسلامی هنر به آدرس www.isoa.ir اقدام به ثبت‌نام کنند.
 
این دوره‌ها برای افراد بالای ۱۷ سال طراحی شده و زمان شروع آنها از 25 آبان خواهد بود و در پایان مدرک معتبر به فارغ‌التحصیلان دوره‌ها ارائه خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها