چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۵
داوود فیرحی در آی سی یو بستری شد

حجت الاسلام والمسلمین دکتر داوود فیرحی استاد گروه علوم سیاسی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران به دلیل بیماری کرونا در ای سی یو بستری شده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) حجت الاسلام والمسلمین دکتر داوود فیرحی استاد گروه علوم سیاسی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در بخش آی سی یو بیمارستان لاله بستری است.

در شرایط فعلی ایشان هوشیار و از سطح اکسیژن مناسب برخوردارند و تلاش تیم درمان برای بهبود و تکمیل مراحل درمانی ادامه دارد.

داود فیرحی (زاده ۱۳۴۳ در زنجان) پژوهشگر علوم سیاسی و اندیشه سیاسی اسلام است. وی دارای دکترای علوم سیاسی از دانشگاه تهران و تحصیلات حوزوی تا سطح عالی بوده و استاد گروه علوم سیاسی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران است. فیرحی استاد میهمان دانشگاه مفید در قم است.

قدرت، دانش و مشروعیت در اسلام؛ نظام سیاسی و دولت در اسلام؛ تاریخ تحول دولت در اسلام؛ روش‌شناسی و اندیشهٔ سیاسی در اسلام؛ دین و دولت در عصر مدرن؛ فقه و سیاست در ایران معاصر؛ فقه سیاسی و فقه مشروطه؛ «فقه و سیاست در ایران معاصر؛ تحول حکومت داری و فقه حکومت اسلامی»؛ «آستانه تجدّد؛ در شرح تنبیه الامة و تنزیه الملة» و «فقه و حکمرانی حزبی» عناوین برخی از کتاب های داوود فیرحی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها