دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴

مراسم اهدای جایزه مسابقه «کتاب تصویری کودک» ساعت 21 امروز دوشنبه 12 آبان به صورت لایو برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در تابستانی که گذشت، انتشارات شهر قلم، مسابقه‌ای با عنوان کتاب تصویری کودک برگزار کرد و از شاعران، نویسندگان، تصویرگران و ایده‌پردازان کتاب کودک خواست آثار خود را برای بررسی به این انتشارات ارسال کنند. 

در این مسابقه، علاوه‌ بر اهدای جایزه‌ نقدی به برگزیدگان، آثار نامزدهای بخش‌های مختلف مسابقه نیز در انتشارات منتشر خواهد شد. 

بر اساس اعلام روابط عمومی انتشارات شهرقلم بیش از دویست نفر آثار داستانی، شعر، تصویرگری و ایده‌ کتاب خود را برای شرکت در این مسابقه ارسال کردند که از آن میان آثار چهل‌ویک‌نفر برای انتشار انتخاب شد. 

در نهایت هم بعد از داوری‌هایی سخت‌گیرانه، چهار نفر برتر انتخاب شدند که فردا معرفی خواهند شد. یک تصویرگر، یک ایده‌پرداز، به‌علاوه‌ی یک نویسنده و یک شاعر (به‌طور مشترک ) برگزیدگان بخش‌های مختلف این مسابقه هستند.

به گفته‌ مدیر انتشارات شهر قلم، هدف از برگزاری این مسابقه و تخصیص این جایزه‌ جذاب این بود که هنرمندان جوان انگیزه پیدا کنند، مخصوصا هنرمندانی که در شهرستان‌ها و دور از امکانات پایتخت به خلق اثر مشغولند و دسترسی آن‌ها به ناشران دشوارتر است.

به دلیل کرونا اهدای جایزه بدون برگزاری مراسم و فقط با حضور برندگان برگزار می‌شود و مراسم اهدای جوایز ساعت 21 امروز دوشنبه 12 آبان در نشانی اینستاگرام نشر شهر قلم (shghalam) پخش خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها