یکشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
رونمایی از «پوتین‌های غنیمتی» در یاسوج

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از انتشار کتابی با عنوان «پوتین‌های غنیمتی» در قالب تاریخ شفاهی و درباره سرهنگ «علی‌مردان روستاد» از فرماندهان دوران دفاع مقدس این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ امیرعباس آسمند، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد، از انتشار کتاب تاریخ شفاهی سرهنگ «علی‌مردان روستاد» از فرماندهان دوران دفاع مقدس این استان خبر داد و گفت: این کتاب به قلم ابوالحسن ناصرپور در ۴۷۵ صفحه منتشر شده است.

آسمند بیان کرد: سرهنگ علی‌مردان روستاد فرمانده گردان امام علی (ع) در دوران دفاع مقدس بود که خاطرات تلخ و شیرین فراوانی را از این دوران در کتاب پوتین‌های غنیمتی روایت کرده است.

وی افزود: این کتاب که عنوان آن «پوتین‌های غنیمتی» است، با حمایت مدیریت اسناد و مدارک اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد چاپ و به بازار نشر عرضه شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: کتاب «پوتین‌های غنیمتی» در روز ۳۱ شهریور طی آیینی با حضور نماینده ولی فقیه در استان، مسئولان ارشد اجرایی، فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی و جمعی دیگر از مسئولان رونمایی می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها