شنبه ۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰
قم اثر خوب و مکتوب با موضوع شهدا در سطح ملی ندارد

فرمانده سپاه علی بن ابی‌طالب (ع) قم با انتقاد از عملکرد‌های محتوایی در زمینه شهدا، گفت: این انتقاد به استان قم وارد است که چرا در بین این‌ همه آثار خوب و مکتوب نباید یک اثر در سطح ملی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) قم، آیین رونمایی از «نشان و سند هویت بصری کنگره ملی شهدای استان قم» ظهر امروز و  با حضور سردار محمد شاهچراغی فرمانده سپاه علی بن ابی‌طالب (ع) قم و سیدموسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در تالار شهید آوینی این اداره‌کل برگزار شد.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با تأکید بر اینکه همه ما مدیون خون شهدا هستیم، گفت: یکی از وظایف اصلی کنگره انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان است.
 
وی با بیان اینکه پایه همه برنامه‌های هنری کنگره ملی شهدای استان قم طراحی هویت بصری بوده است، تصریح کرد: برای برگزاری این کنگره برنامه‌ریزی خوبی در سطح استان قم در حال انجام است که همگی به برکت خون شهدا و همت مسئولان صورت گرفته است.
 
حسینی کاشانی تاکید کرد: اعتقادمان بر این است که خون شهدا تضمین‌کننده بوده و پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری بهترین راه‌کار برای عبور از پیچ‌هایی است که پیش رو داریم.
 

سردار محمد شاهچراغی فرمانده سپاه علی بن ابی‌طالب (ع) قم هم در این نشست با اشاره بر تاثیر مثبت شهدا در جامعه گفت: قم شهدای فراوانی دارد که زندگی هر کدام از این‌ها می‌تواند در اجتماع اثرگذار باشد اما به تصویر کشیدن آن نیازمند تلاش جدی است.
 
فرمانده سپاه علی بن ابی‌طالب (ع) قم با انتقاد از عملکرد‌های محتوای در زمینه شهدا یادآور شد: ستاد کنگره شهدا باید به عرصه‌های موضوعی و محتوایی وارد شود. این انتقاد به استان قم وارد است که چرا در بین این‌همه آثار خوب و مکتوب نباید یک اثر در سطح ملی داشته باشد که مورد توجه قرار بگیرد.
 
وی با اشاره به برگزاری کنگره ملی شهدای استان قم گفت: علیرغم همه مشکلات برگزاری این کنگره نیاز به عزم جدی همه دستگاه‌ها و گروه‌های مردمی دارد. استان قم در حوزه نیروی انسانی کم‌نظیرترین نیروها را داشته و ستاد کنگره باید از این ظرفیت‌ها استفاده کرده و بهره‌مند شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها