سه‌شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵
برگزاری مسابقه کتابخوانی «آشتی با امام عصر» در قزوین

مدیر کانون فرهنگی هنری جوادالائمه قزوین گفت: مسابقه کتابخوانی «آشتی با امام عصر» به مناسبت نیمه شعبان در قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قزوین، علی رحیمی در جمع خبرنگاران گفت: نیمه شعبان سالروز ولات امام عصر (عج) همواره فرصتی مناسب برای بیان معارف، کرامت‌های این امام حاضر و شخصیت ایشان است و در مراسم مختلفی که به منظور گرامیداشت این روز در کشور برگزار می‌شود، همواره به این نکات پرداخته شده است.

وی افزود: با توجه به شرایطی که شیوع بیماری کرونا در کشور ایجاد کرده و برگزاری آئین‌های بزرگداشت این روز به حداقل رسیده است، برگزاری مسابقه کتابخوانی «آشتی با امام عصرم» در نظر گرفته شده است.

به گفته مدیرکانون فرهنگی هنری جوادالائمه قزوین، این مسابقه قرار است وظیفه معرفی، تببین ابعاد مختلف شخصیتی و اندیشه امام زمان (عج) را عهده‌دار است و امیدواریم با راه اندازی این مسابقه و اجرای طرح «هر خانه یک جشن» بتوانیم بخشی از رسالت خود را در این حوزه اجرایی کنیم.

رحیمی افزود: در این طرح علاقمندان با مراجعه به آدرس @ketabkhani_admin در فضای مجازی می‌توانند با دریافت فایل کتاب در این مسابقه کتابخوانی شرکت کنند.

وی عنوان کرد: این مسابقه آنلاین روز 21 فروردین‌ماه مصادف با نیمه شعبان و میلاد با سعادت امام زمان (عج) در قزوین برگزار می‌شود و از برگزیدگان تقدیر می‌شود.

مدیرکانون فرهنگی هنری جوادالائمه قزوین بیان کرد: همچنین با قرعه‌کشی به برخی از شرکت کنندگان نیز هدایایی اهدا می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها