یکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۶
انتشارات علمی‌وفرهنگی در انتظار معارفه مدیر جدید

در‌حالی شنیده‌ها از آغاز فعالیت مدیر جدید انتشارات علمی و فرهنگی حکایت دارد که روابط عمومی و مدیران این نهاد هنوز واکنشی به این خبر نشان نداده‌اند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، شنبه (14 دی‌ماه) خبر خداحافظی مسعود کوثری و انتصاب نادره رضایی، به‌عنوان مدیر انتشارات علمی و فرهنگی در فضای مجازی، منتشر شد. این در‌حالی است که روابط عمومی انتشارات علمی و فرهنگی و همچنین نادره رضائی، مدیر جدید و مسعود کوثری، مدیریت پیشن این انتشارات هنوز درباره این خبر، واکنشی نشان نداده‌اند و پیگیری‌های خبرنگار‌ ایبنا نیز بی‌پاسخ مانده است؛ هرچند شنیده‌ها از آغاز فعالیت نادره رضایی، حکایت دارد.   
     
مسعود کوثری، مدیر پیشین انتشارات علمی و فرهنگی نیز عضو هیات علمی دانشکده علوم‌اجتماعی دانشگاه تهران، پژوهشگر و پدید‌آورنده کتاب و مقاله در حوزه‌های علوم‌ارتباطات اجتماعی است. وی پنج سال انتشارات علمی و فرهنگی را هدایت کرد و یکی از سیاست‌های کوثری باز نشر ترجمه کتاب‌های قدیمی، تلاش برای پایین نگه داشتن قیمت کتاب بود. 

همچنین نادره رضایی، مدیر جدید انتشارات علمی و فرهنگی، پیش‌تر به‌عنوان مشاور مدیرعامل ایران خودرو در امور مسئولیت‌های اجتماعی، عضو غیرموظف شرکت لیزینگ خودرو غدیر و مشاور اجتماعی رئیس جمعیت هلال‌احمر فعالیت داشته است.  
       
شرکت انتشارات علمی و فرهنگی در نتیجه ادغام «بنگاه ترجمه و نشر کتاب» و «موسسه انتشارات فرانکلین» ایجاد شد و با توجه به سابقه فعالیت نزدیک به 60 سال به‌عنوان یکی از مهمترین و قدیمی‌ترین موسسات نشر کشور شناخته می‌شود. 

افرادی مانند همایون صنعتی‌زاده و احسان یارشاطر در ادوار گذشته مدیریت این بنگاه انتشاراتی را برعهده داشتند. انتشارات علمی و فرهنگی به سازمان تأمین اجتماعی وابسته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها