شنبه ۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶
چهارشنبه داستان چهار ساله شد

انجمن ادبی چهارشنبه داستان، چهار ساله شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، بی‌تردید یکی از محافل دوست‌داشتنی برای اهالی ادب و هنر، انجمن‌های ادبی است. در این پاتوق‌های فرهنگی، غالبا اقشار فرهیخته و ادب‌آموخته گرد هم آمده، و شعر و داستان می‌خوانند و صرف نظر از فعالیت فرهنگی، و لذت بردن از محتوای هنری، آثار خود را سبک و سنگین نموده و تقویت می‌کنند.

با این وجود مشکلات مختلف از جمله، فقدان جا و محل استقرار مشخص، تغییرات مدیریتی، مشکلات حوزه نشر و ... باعث عدم یکپارچگی و قوام بسیاری از این انجمن‌ها شده و در بسیاری از مواقع این گونه از جلسات پس از مدتی در ابتدا رو به یکنواختی رفته و سپس بر حسب قواعدی نانوشته منحل می‌شوند.

در این اثنا، انجمن ادبی چهارشنبه داستان، از انجمن‌های ادبی پایتخت، برخلاف چنین قواعدی، در یکم آبان ماه، برای چهارمین سال برپایی جلسات خود را جشن گرفت.

در این مراسم که با حضور جمعی از نویسندگان و عاشقان ادبیات داستانی و با حضور اعضای ثابت انجمن صورت گرفت از مدیر انجمن و جمعی از اعضاء فعال، تقدیر شد. همچنین بریدن کیک چهار سالگی انجمن و اجراهای هنری هنرمندان و اعضاء، از دیگر بخش‌های این برنامه بود.

«چهارشنبه داستان» از انجمن‌های ادبی کشور است که با همت اعضای خود اخیرا اقدام به انتشار اولین مجموعه داستان خود به صورت گروهی کرده است. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها