سه‌شنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰
رفیع افتخار به دیدار کودکان و نوجوانان می‌رود

نشست صمیمانه رفیع افتخار، نویسنده کتاب‌های کودک و نوجوان، با مخاطبانش، در کتابخانه شقایق برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، رفیع افتخار، نویسنده کودک و نوجوان، در برنامه «چهارشنبه‌های کتاب» این هفته در کتابخانه شقایق به دیدار کودکان و نوجوانان می‌رود. این برنامه در راستای ترویج کتاب‌خوانی و همچنین معرفی کتاب‌های خوب به خوانندگان برگزار می‌شود.
 
در این برنامه که چهارشنبه (19 تیرماه 1398) برگزار می‌شود، کودکان و نوجوانان می‌توانند ضمن دیدار با رفیع افتخار، با او درباره آثارش صحبت کرده و نظراتشان را درمیان بگذارند.
 
«تو فکر می‌کنی من خوشبختم»، «بی نام»، «مسیر زرد»ف «تپش»، «ترسو» و «بنفشه‌ها هم می‌خندند» ازجمله آثار رفیع افتخار است که در این نشست درباره آن‌ها صحبت می‌شود.
 
رفيع افتخار متولد 1339 در تهران و كارشناس ارشد كشاورزی است. او تاليف و ترجمه برای نوجوانان را از سال 1369 آغاز كرده و تاكنون بیش از ۵۰ اثر برای کودکان و نوجوانان نوشته است. از آثار این نویسنده می‌توان به «طلسم خانه‌ عنکبوت‌ها»، «برعسوس»، «برسدبه دست دوست»، «دنیای آرزوها»، «از ورای یک خاطره»، «تعطيلات بامزه يخمک»، «ساپروفیت»، «شب نشینی باعموبسک» و «راز صورتی من» اشاره کرد.
 
علاقه‌مندان به شرکت در این نشست می‌توانند ساعت 17 تا 19 چهارشنبه (19 تیرماه 1398) به کتابخانه شقایق واقع در نارمک، انتهای 46 متری، میدان شقایق، جنب پارک شقایق مراجعه کنند.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها