دوشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷
حیدری: احمدرضا احمدی به بخش عمومی منتقل شد/ مردم به شایعات توجه نکنند

شهره حیدری، همسر احمدرضا احمدی شاعر مطرح کشورمان اظهار کرد: حال احمدرضا احمدی خوب است و در حال حاضر خطری او را تهدید نمی‌کند. او با دستور پزشک به پخش انتقال یافت.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، صبح امروز، شهره حیدری، همسر احمدرضا احمدی در گفت‌وگو با ایبنا گفت: خوشبختانه حال احمدرضا احمدی نسبت به روزهای گذشته بهتر است و به همین دلیل با دستور پزشک وی را از سی‌سی‌یو به بخش صبا منتقل کرده‌اند.

وی ادامه داد: از دوستداران شعر و ادب می‌خواهم که به شایعات توجه نداشته باشند، چراکه شایعات مطرح شده به‌هیچ‌وجه صحیح نیست و حال احمدرضا احمدی خوب است، اما منتظر نتایج جدید آزمایش‌ها هستیم تا دکتر درباره بستری شدن یا مرخص شدن او تصمیم بگیرد. به هر حال امیدواریم که وضعیت او هرچه زودتر بهتر شود و بتواند به منزل برگردد.

همسر احمدرضا احمدی در توضیح دلایل بستری شدن این شاعر پیشکسوت اظهار کرد: بیماری ریه و قلب احمدرضا احمدی مشکل جدیدی نیست، روز شنبه (۲ مردادماه) بعد از مراجعه به بیمارستان برای انجام چک آپ به تشخیص پزشکان در بیمارستان بستری شد و انتظار می‌رود به‌زودی مرخص شود.

واکنش همسر احمدرضا احمدی در پی پخش شایعاتی در فضای مجازی صورت گرفته است. روز گذشته باتوجه به بستری شدن احمدرضا احمدی در بیمارستان، اخبار غیر موثقی از سلامتی وی در شبکه‌های اجتماعی و احتمالا برای جلب توجه و دریافت لایک گسترش یافت که موجب آزرگی خاطر خانواده این شاعر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها