یکشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷
«بوستان کتاب» با دو کتاب جدید در آستانه ماه مبارک رمضان به بازار نشر آمد

انتشارات «بوستان کتاب» دو کتاب جدید با عنوان‌های «تربیت مدیر و مربی قرآنی» اثر احمد قاری و «سبک زندگی در صحیفه سجادیه» تالیف علی رضایی بیرجندی را در آستانه ماه مبارک رمضان راهی بازار نشر کرد.

مهدی محدثی، مسئول روابط عمومی موسسه «بوستان کتاب» در گفت‌و‌گو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) درباره انتشار دو اثر تازه این موسسه اظهار کرد: کتاب «تربیت مدیر و مربی قرآنی» اثر احمد قاری به همراه لوح فشرده این اثر در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان؛ ماه بهار قرآن از سوی «بوستان کتاب» روانه بازار نشر شده است.
 
وی افزود: تربیت مدیر و مربی قرآن، ضرورتی است که در فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی باید به آن توجه ویژه شود و این مهم برای به نتیجه رسیدن باید کتاب راهنما داشته باشد.
 
محدثی گفت: این کتاب در چهار بخش با عنوان‌های «کلیات و ضرورت‌های فعالیت‌های قرآنی»، «روش تدریس روان‌خوانی»، «روش تدریس تجوید الصلوه» و «تجوید فنی» تدوین شده است.
 
مسئول روابط عمومی موسسه «بوستان کتاب» عنوان کرد: دو امتیاز منحصر به‌فرد این کتاب نسبت به آثار مشابه، بیان روش جدید تدریس و بیان روش اجرایی گام به گام برای استفاده مربیان است، اما به‌گونه‌ای که متعلمان نیز می‌توانند از آن استفاده کنند.
 
وی افزود: نخستین چاپ کتاب «تربیت مدیر و مربی قرآنی» با شمارگان یک‌هزار و 150 نسخه، در 265 صفحه قطع وزیری، به بهای 17 هزار تومان از سوی موسسه «بوستان کتاب» شهر قم  به بازار نشر عرضه شده است.
 
آشنایی با «سبک زندگی در صحیفه سجادیه» از پنجره کتاب

محدثی در معرفی دیگر کتاب جدید این انتشارات با عنوان «سبک زندگی در صحیفه سجادیه» گفت: نخستین چاپ کتاب «سبک زندگی در صحیفه سجادیه» تالیف دکتر علی رضایی بیرجندی، با شمارگان یک‌هزار و 100 نسخه در 545 صفحه قطع وزیری، ‌به بهای 35 هزار تومان از سوی موسسه «بوستان کتاب» منتشر شده و در فروشگاه‌های این موسسه در شهرهای قم، اصفهان، تهران و مشهد عرضه می‌شود.
 
مسئول روابط عمومی موسسه «بوستان کتاب» در معرفی این اثر اظهار کرد: صحیفه سجادیه، دایره‌المعارف زندگی و مستندترین کتاب پس از قرآن و نهج‌البلاغه است که با شیوه‌ای بدیع و در قالب دعا، در عصر استبداد و نیرنگ، حقایق آسمانی را در عرصه زندگی انسان‌ها به تصویر کشیده است.
 
وی افزود: این کتاب تالیف حجت‌الاسلام والمسلمین علی رضایی بیرجندی، محقق و عضو هیات علمی دانشگاه بیرجند است که پس از تبیین مفهوم سبک زندگی، در چهار بخش کلی و هر بخش در فصل‌های جداگانه‌ای تنظیم شده است. «مبانی سبک زندگی»؛ «سبک زندگی و رفتارهای فردی»؛ «سبک زندگی و اجتماع» و «سبک زندگی و اقتصاد» چهار بخش این کتاب هستند.
 
محدثی گفت: مولف در این اثر پژوهشی، از 120 منبع و مأخذ بهره برده و با استناد به آن‌ها به توضیح و تفسیر فرازهایی از دعاهای صحیفه سجادیه پرداخته که به موضوع سبک زندگی اسلامی اشاره دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها