یکشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳
نشر تیرگان با ۱۵۰ کتاب تازه در نمایشگاه حضور پیدا خواهد کرد

زینب یزدانی، مدیرمسوول نشر تیرگان گفت: انتشارات تیرگان با بیش از ۳۰۰ جلد کتاب، در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شرکت خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با توجه به نزدیک شدن به روزهای نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، این روزها انتشارات مختلف خود را آماده حضور در این رویداد بزرگ فرهنگی می‌کنند. از این رو انتشارات تیرگان که حدود ۱۶ سال از آغاز فعالیتش در حوزه نشر کتاب‌های ادبیات و تاریخ می‌گذرد یکی از واحدهای نشر است که برای نمایشگاه امسال برنامه‌های ویژه‌ای دارد.
 
زینب یزدانی، مدیرمسوول نشر تیرگان، با اشاره به حضور قدرتمند در نمایشگاه کتاب امسال اظهار کرد: انتشارات تیرگان با بیش از ۳۰۰ جلد کتاب، در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شرکت خواهد کرد، که از میان این ۳۰۰ جلد کتاب، حدود ۱۵۰ جلد از تازه‌های نشر تیرگان است که در سال ۱۳۹۴ و ۱۳۹۵ برای نخستین بار چاپ شده و قرار است در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، به نمایش گذاشته شود.

وی ادامه داد: کتاب «افرای عصر پاییز» نوشته مهناز ابوطالبی، «بنیاد خواب و خواب‌گزاری در شاهنامه فردوسی» از مریم آذری، «گلخندهای کودکی» از منوچهر علی‌پور و «انسان در اندیشه‌های عین القضات همدانی» از زری‌داد اسفندآبادی از جمله تازه‌های نشر تیرگان است.

مدیر مسوول نشر تیرگان با اشاره به برنامه‌های این انتشارات در طول ایام برگزاری نمایشگاه کتاب تهران گفت: با توجه به اینکه ۱۵۰ کتاب تازه منتشر شده داریم، برای رونمایی و جشن امضا آثار تولیدی برنامه‌ریزی شده است تا بتوانیم کتاب‌هایمان را به خوبی به مخاطبان معرفی کنیم.
 
وی افزود: امیدوارم که جابجایی محل برگزاری نمایشگاه کتاب تهران از مصلی حضرت امام خمینی (ره) به شهر آفتاب، از تعداد بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب کم نکند تا نمایشگاه مانند گذشته به مسیرش ادامه دهد.

 


 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها