چهارشنبه ۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۹
سه کتاب تازه از سعیدی‌راد در دست انتشار

عبدالرحیم سعیدی‌راد، شاعر گفت: سه مجموعه شعر و نثر در دست انتشار دارم. در مجموعه نثر ادبی به مناسبت هر یک از مناسبت‌های مذهبی، طبق تقویم قمری یک صفحه به رشته تحریر درآورده‌ام.

عبدالرحیم سعیدی‌راد در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) عنوان کرد: به تازگی مجموعه شعر جدیدم را که شامل 200 قطعه شعر کوتاه است، با عنوان «کودکی‌های ماه» آماده کرده‌ام و آن را به ناشر خواهم سپرد. یک مجموعه رباعی و دوبیتی با نام «کبریت بر تنهایی» هم در دست انتشار دارم.
 
وی افزود: مجموعه‌ای از نثر ادبی هم نوشته‌ام. در این مجموعه 120 صفحه‌ای به مناسبت هر یک از اعیاد و وفات‌های مذهبی یک صفحه به رشته تحریر درآورده‌ام که طبق تقویم قمری پشت سر هم در کتاب چاپ می‌شود. این کتاب با نام «عشیره خورشید» منتشر می‌شود و مخاطبانی که می‌خواهند طبق تقویم قمری مطالبی درباره مناسبت‌های مذهبی بدانند می‌توانند مطلب مورد نظرشان را به سادگی بیابند و بخوانند.
 
این شاعر ادامه داد: من در این کتاب همه مناسبت‌های مذهبی را در نظر گرفته‌ام. از غدیر گرفته تا کربلا و از وفات حضرت ختمی مرتبت(ص) گرفته تا نیمه شعبان. «تقویم شاعران معاصر» کار دیگری است که سال 95 منتشر می‌شود. من چند سال است که روی این تقویم کار می‌کنم و سال 95 احتمالاً از سوی انتشارات سوره مهر راهی بازار کتاب خواهد شد.
 
از عبدالرحیم سعیدی‌راد مجموعه شعر «ساعت به وقت دلتنگی» در سال 1386 از سوی نشر تکا منتشر شد.
 
«خورشید در مشت» که مجموعه شعر او درباره بیداری اسلامی و مقاومت بین‌الملل است نیز از سوی انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه به چاپ رسیده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها