یکشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰
رونمایی از کتاب «ما سه نفر بودیم» با حضور محمد متوسلانی

آیین رونمایی از کتاب «ما سه نفر بودیم: گفته‌ها و ناگفته‌هايی از سينمای ايران در گفتگو با محمد متوسلانی» به کوشش فرخنده آقایی، فردا دوشنبه 24 فروردین (1394) با حضور این سینماگر پیشکسوت در شهرکتاب فرشته برگزار می‌شود.

احمد طهوری، مدیر روابط عمومی انتشارات ققنوس، به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) گفت: کتاب «ما سه نفر بودیم» با عنوان دوم «گفته‌ها و ناگفته‌هايی از سينمای ايران در گفتگو با محمد متوسلانی» شامل گفت‌وگوهایی فرخنده آقایی با محمد متوسلانی، یکی از نخستین کتاب‌های منتشر شده نشر ققنوس در سال جدید است.

وی افزود: مراسم رونمایی از این کتاب از ساعت 17 دوشنبه 24 فروردین (1394) با حضور و سخنرانی محمد متوسلانی، فرخنده آقایی و خانم میهن بهرامی در شهرکتاب فرشته برگزار می‌شود.

طهوری اضافه کرد: محمد متوسلانی به همراه گرشا رئوفی و منصور سپهرنیا، یک گروه هنری تشکیل داد و اکثر فیلم‌های سینمایی‌اش را با همکاری این دو نفر کارگردانی کرد. این کتاب در واقع بررسی 54 سال کار حرفه‌ای متوسلانی است.

شهر کتاب فرشته در میدان تجریش، خیابان علی‌رضا دربندی (مقصود بیک) نرسیده به چهار راه حسابی، پلاک 2، واقع است.

«ما سه نفر بودیم: گفته‌ها و ناگفته‌هايی از سينمای ايران در گفتگو با محمد متوسلانی» با شمارگان هزار و 650 نسخه، 288 صفحه و بهای 15 هزار تومان از سوی نشر ققنوس منتشر شده است. برای مطالعه فایل pdf نخستین صفحات این کتاب به این نشانی بروید.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها