شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۲
جشن امضا و بررسی رمان «سلحشوران پارله آن» در کتابفروشی افق/ ارائه رمان سید علی خواسته باتخفیف 20 درصد

کتابفروشی افق سه شنبه 28 بهمن میزبان مراسم جشن امضای رمان «سلحشوران پارله آن» نوشته سید علی خواسته خواهد بود که طی آن آتوسا صالحی و حسین شیخ الاسلام به بررسی این اثر خواهند پرداخت. علاقه‌مندان در این روز می‌توانند این اثر را با 20 درصد تخفیف تهیه کنند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) جشن امضای اولین رمان سید علی خواسته سه شنبه 27 بهمن ماه از ساعت 17 در کتابفروشی افق برگزار می‌شود.
 
در این مراسم که با حضور جمعی از اهالی فرهنگ و هنر و علاقه‌مندان ادبیات برگزار می‌شود، آتوسا صالحی و حسین شیخ الاسلام به بررسی این اثر خواهند پرداخت و همچنین امکان گفت‌وگوی رو در رو با نویسنده نیز فراهم خواهد بود.
 
همچنین بر اساس گفته مسئولان کتابفروشی افق، رمان «سلحشوران پارله آن» طی برگزاری این مراسم با 20 درصد تخفیف ارائه خواهد شد.
 
سید علی خواسته متولد سال 1369 و مهندس صنایع است. او برای نوشتن کتاب «سریر هوشیار» که پیش از این کتاب نوشته شده جوایزی از کتاب فصل، جشنواره کتاب سال دانشجویی و جشنواره کتاب جوان دریافت کرده است.  
 
«سلحشوران پارله آن» که یک رمان در رده سنی نوجوانان است درباره افرادی با همین نام است که در سرزمینی شبیه ایران با اهریمنانی به جنگ برمی‌خیزند که در قالب انسان، گاه شعبده باز، گاه جادوگر  و اغلب اوقات مخوف و ترسناکند.


 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها