سه‌شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۵
برپایی نمایشگاه‌ کتاب در کتابفروشی‌های انتشارات بوستان کتاب

سید رضا حسینی، رئیس اداره بازاریابی موسسه بوستان کتاب به مناسبت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دهه فجر از تبدیل شدن تمامی فروشگاه‌های بوستان کتاب به نمایشگاه کتاب خبر داد و گفت: آثار ارائه شده در این نمایشگاه‌ها با 20 درصد تخفیف به مراجعان ارائه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) رئیس اداره بازاریابی موسسه بوستان کتاب، اظهار کرد: به میمنت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و نیز فرارسیدن دهه مبارک فجر، تمامی کتابفروشی های بوستان کتاب به نمایشگاه تبدیل می‌شوند. به همین منظور، آثار بوستان کتاب با 20 درصد تخفیف در اختیار علاقه مندان به کتاب قرار می گیرد.

سید رضا حسینی این نمایشگاه را منحصر به فروشگاه قم ندانست و افزود: ترتیبی اتخاذ شده که از 12 تا 22 بهمن ماه، علاوه بر کتابفروشی شعبه  مرکزی در قم، در کتابفروشی‌های بوستان کتاب در تهران، اصفهان و مشهد نیز این تسهیلات به خریداران ارائه شود.
 
وی افزود: از دیگر تسهیلاتی  که برای خریداران کتاب در نظر گرفته شده، این است که  می‌توانند از بن کتاب نیز به جای پرداخت وجه نقد استفاده کنند.

مؤسسه انتشاراتی بوستان کتاب با داشتن بيش از 350 اثر برگزیده در جشنواره‏‌هاى مختلف از جمله 25 عنوان كتاب برگزيده و تشويقى سال كشورى، 89 عنوان كتاب برگزيده و تشويقى سال حوزه، 39 عنوان كتاب برگزيده و تقديرى سال دانشجويى، 23 عنوان كنگره دين پژوهان، جایگاه ویژه‌ای در حوزه نشر در کشور داشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها