دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۵
استقبال زیاد مردم از کتاب‌های آستان مقدس امام حسین(ع) در چهارمین نمایشگاه کتاب دین

آستان مقدس امام حسین(ع) با بیش از 200 عنوان کتاب در چهارمین نمایشگاه کتاب دین شرکت کرده است که برخی از این عناوین به علت استقبال مردم، در روزهای نخست به اتمام رسیده‌اند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) از چهارمین نمایشگاه کتاب حوزه دین، مسئول غرفه آستان مقدس امام حسین (ع) با اشاره به کتاب‌های عرضه شده این آستان در نمایشگاه کتاب دینی اظهار کرد: بیش از 200 عنوان کتاب از سوی این انتشارات در نمایشگاه بین‌المللی کتاب دینی قم عرضه شده است که تعدادی از این عناوین به دلیل استقبال مردم از نمایشگاه در روزهای اول به اتمام رسید.

عبدالرضا حسن افزود: کتاب‌های ما به صورت کلی در حوزه کتاب‌های دینی است و در موضوعاتی همچون قرآن، فقه، اندیشه اسلامی، تاریخ، نهضت حسینی و کتاب کودک است.

وی عنوان کرد: مخاطبان کتاب‌های آستان مقدس امام حسین (ع) عموم مردم از جمله طلاب علوم دینی، جوانان، کودکان و افراد فرهنگی و حتی مردم کشورهای دیگر هستند. وضعیت انتشار در عراق خوب است و پس از سقوط صدام، فضای آزادی برای انتشار کتاب‌ها در این کشور ایجاد شده است.

عبدالرضا حسن نمایشگاه کتاب دینی را یکی از نمایشگاه خوب کتاب دانست و افزود: ما پیش از شرکت در این نمایشگاه تصور می‌کردیم که استقبال از کتاب‌هایمان محدود باشد، اما استقبال مردم فوق تصور ما بود.

مسئول غرفه آستان امام حسین (ع) عنوان کرد: برگزاری این چنین نمایشگاه‌هایی به صورت بین‌المللی برکاتی همچون تقویت روابط بین ایران و کشورهای مختلف اسلامی و نشر فرهنگ اهل بیت (ع) دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها