یکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۰
انتشار کتاب «سبک زندگی حسینی» و خطبه حضرت زینب(س) با تیراژ 200 هزار نسخه

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه از انتشار کتاب «سبک زندگی حسینی» و خطبه حضرت زینب(س) با تیراژ 200 هزار نسخه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین علی محمدی، عصر امروز در دیدار ‏با آیت‌الله مکارم شیرازی از انتشار کتاب‌های دینی با موضوع ‏حضرت زهرا(س) و خطبه غدیر خبر داد و گفت: کتابی با عنوان ‏‏«سبک زندگی حسینی» در شمارگان 200 هزار نسخه چاپ شده و همین تعداد را هم برای ‏کتاب خطبه حضرت زینب(س) در مجلس یزید در نظر گرفته‌ایم.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه تصریح کرد: تمام وقفنامه‌های موجود جمع‌آوری، ‏سامان‌دهی، اسکن و آرشیو شده و نیت‌های واقفان هم در سامانه سازمان اوقاف به ثبت ‏رسیده و بیش از 500 وقفنامه و یک میلیون و 400 رقبه در این طرح سامان‌دهی شده است.

نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف گفت:از ابتدای امسال تاکنون حدود 2 هزار وقف توسط مردم به ثبت رسیده ‏است و ارزش این موقوفات بالا است.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی سپس گزارشی از فعالیت های مهم اوقاف از جمله تربیت حافظان قرآن، تعمیر بقاع متبرکه و بزرگداشت امامزادگان ارائه کرد و افزود: تعمیرات 1300 بقعه در دست اقدام است و رقم کلی این تعمیرات در سال های اخیر، 3700 بقعه است.

رئیس سازمان اوقاف از تخصیص 20 میلیارد تومان برای تعمیر مساجد خبر داد و گفت: سازمان اوقاف از همه فعالیت های فرهنگی در کشور حمایت می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها