دوشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۶
نمایشگاه برای ما بسیار پر‌رونق‌تر از سال‌های پیش بود

مدیر انتشارات بنیاد حکمت اسلامی صدرا عنوان کرد: بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران امسال برای ما بسیار پر‌رونق‌تر از سال‌های پیش بود، در حالی که همه کتاب‌های ما تخصصی‌اند. در این میان از کتاب‌های ملاصدرا استقبال چشمگیری صورت گرفت.-

 فرشید شریعتمداری در گفت‌و‌گو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، استقبال از بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: بنیاد حکمت اسلامی صدرا با حدود 140 عنوان کتاب تخصصی در زمینه فلسفه و آثار حکیم ملاصدرا در نمایشگاه شرکت کرد که با توجه به تخصصی بودن کتاب‌های بنیاد، هم از لحاظ میزان فروش و هم تعداد بازدید‌کنندگان، استقبال بسیار خوبی از غرفه بنیاد صورت گرفت. 

وی ادامه داد: از میان 140 عنوان کتابی که در نمایشگاه ارایه کردیم، تنها 14 عنوان آن چاپ جدید و بقیه چاپ سال‌های گذشته‌ بودند. 

مدیر انتشارات بنیاد حکمت اسلامی صدرا اظهار کرد: کتاب «قرآن و حقایق پیرامون آن» تالیف آیت‌الله سیدمحمد خامنه‌ای و دوره 9 جلدی «الاسفار» از دیگر آثار موسسه حکمت اسلامی صدرا محسوب می‌شوند که در نمایشگاه با استقبال قابل توجهی رو‌به‌رو شدند. 

وی در پایان با اشاره به دوره 9 جلدی «تفسیر ملاصدرا» یادآور شد: تمام نسخه‌های این اثر ارزشمند که تفسیر حکیم ملاصدرا از قرآن کریم است، در جریان برگزاری نمایشگاه به فروش رسید. 

بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 11 تا 21 اردیبهشت در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط