دوشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷
کتابخوان جیبی شیائومی با قابلیت‌های دستگاه‌های گران‌قیمت

شرکت چینی شیائومی به تازگی از کتابخوان پنج‌اینچی خود رونمایی کرده است که به ادعای مسئولان این شرکت با اینکه دستگاه کوچکی است؛ ولی مشخصات منحصربه‌فردی دارد که می‌تواند برای هر کاربر این نوع دستگاه‌ها جذاب باشد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از گودریدر، شرکت چینی شیائومی به تازگی از کتابخوان پنج‌اینچی خود رونمایی کرده است که به ادعای مسئولان این شرکت با اینکه دستگاه کوچکی است؛ ولی مشخصات منحصر به فردی دارد که می‌تواند برای هر کاربر این نوع دستگاه‌ها جذاب باشد.
 
شیائومی شرکت الکترونیک چینی است که مقر اصلی آن در شهر پکن واقع شده است. این شرکت یکی از بزرگترین شرکت‌های الکترونیک در زمینه طراحی، توسعه و فروش گوشی‌های هوشمند، برنامه‌های تلفن همراه و لوازم مصرفی الکترونیک است. بنیانگذار و مدیرعامل شرکت لی‌جون، بیست‌وسومین مرد ثروتمند چین بر طبق اعلام مجله فوربس است. این شرکت تاکنون بیش از ۳۰۰۰ کارمند، به‌طور عمده در چین، هند و سنگاپور، استخدام کرده و در حال گسترش به کشورهای دیگر مانند روسیه و اندونزی است.
 
شرکت چینی این کتابخوان جیبی و کوچک را اینک‌پالم5 (InkPalm) نامگذاری کرده است و اعلام کرده است این دستگاه از نصب برنامه‌های شخص ثالث و واردکردن کتاب‌های الکترونیکی پشتیبانی می‌کند.
 
دستگاه کتابخوان جیبی جدید شیائومی از یک پوشش شیشه‌ای با انتقال بالا استفاده می‌کند که حساسیت هنگام لمس صفحه را بسیار بهبود می‌بخشد. تنظیم نور خواندن دورنگی 24‌سطحی که اساساً فقط در کتاب‌خوان‌های گران‌قیمت الکترونیکی موجود است، پشتیبانی می‌کند.
 
InkPalm 5  دارای صفحه نمایش 5.2 اینچی با وضوح 1280 در 720 پیکسل است. وزن این دستگاه فقط 115 گرم و ضخامت آن 6.9 میلی‌متر است تا بتوان به راحتی آن را حمل کرد.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها