شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷
قدرت جهان درون خود را فعال کنید

کتاب «فناوری باطن» به شما کمک می‌کند قدرت جهان درون خود را فعال کنید. همه ما قدرتی داریم که نحوه استفاده از آن را فراموش کرده‌ایم. اهداف ما، راهی برای آگاهانه ساختن زندگی ما هستند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، شکی در آن نیست که ما در جوامعی که بر مبنای فناوری ساخته شده‌اند، زندگی می‌کنیم. دستگاه‌های ما ضمن جدایی ما از خودمان ما را از شخصیت واقعیمان مطلع می‌کنند. 

در واقع، یک فناوری دیگر وجود دارد، یک فناوری درونی که ما را به خود واقعی ما باز می‌گرداند و به ما توانایی ایجاد زندگی‌ شاد، فراوانی و خرد را می‌دهد.

کیم استن‌وود تررانوا نام آن را فناوری نیت می‌نامد و در کتابی با همین عنوان به خواننده می‌آموزد که چگونه از این فناوری استفاده و قدرت درون خود را آزاد کند.


 
به نقل از bookauthority، کتاب «فناوری باطن» به شما کمک می‌کند، قدرت جهان درون خود را فعال کنید. همه ما قدرتی داریم که نحوه استفاده از آن را فراموش کرده‌ایم. اهداف ما راهی برای آگاهانه ساختن زندگی ما هستند. آن‌ها نیروی قدرتمندی هستند که انرژی را به سمت همه آنچه می‌خواهیم متجلی کنیم، هدایت کنند.

این کتاب نه تنها چراغ راهنمایی است برای ما در کمک به درک قدرتی که هر یک از ما به تنهایی داریم، بلکه نویسنده تلاش کرده در کتابش نقشه راه و روند گام به گام برای شعله‌ور کردن این قدرت را ارائه ‌دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها