سه‌شنبه ۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹
ارنست کلاین از دنباله رمان بازیکن شماره یک می‌‌گوید

بازیکن شماره یک آماده رمان علمی تخیلی اثر ارنست کلاین اولین بار در سال ۲۰۱۱ وارد بازار کتاب شد که با استقبال فراوانی روبرو شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از گیزمودو، ارنست کلاین نویسنده رمان بازیکن شماره یک ضمن اعلام خبر انتشار دنباله این رمان با عنوان بازیکن شماره دو جزئیات اندکی از رمان دوم را در اختیار مخاطبان و علاقمندان به این داستان قرار داده است.
 
بازیکن شماره یک آماده رمان علمی تخیلی اثر ارنست کلاین اولین بار در سال ۲۰۱۱ وارد بازار کتاب شد که با استقبال فراوانی روبرو شد که همین استقبال موجب شد استیون اسپیلبرگ کارگردان مشهور هالیوود فیلمی با اقتباس از این رمان بسازد که فیلم نیز با استقبال فراوانی مواجه شد.
 
اتفاقات این رمان در سال ۲۰۴۴ اتفاق می‌افتد، قدرتمندترین مرد شهر جیمز هالیدی پس از مرگش وصیت کرده ‌است که هرکس تخم مرغ نقره‌ای مخفی‌اش را در بازی بیابد صاحب ثروت و دنیای مجازی او می‌شود.
 
فعلا کلاین تنها صفحه جلد کتاب و جزئیات اندکی در اختیار رسانه‌ها قرار داده که بر اساس همین جزئیات معلوم شده است که داستان رمان در قسمت دوم نیز شبیه بخش نخست است. در رمان اول شخصیت اصلی داستان یعنی وید واتس تنها زمانی که خود را واقعا سرزنده حس می‌کند، وقتی است که به آرمان‌شهر مجازی‌اش متصل می‌شود. وید زندگی‌اش را وقف مطالعه و حل معماهایی می‌کند که در بازی مخفی شده‌اند.
 
به گفته کلاین در رمان دوم نیز همین روند ادامه دارد ولی با عمق بیشتری اتفاق می‌افتد. در بخش دوم واتس متوجه می‌شود که همه چیز در دنیای جیمز هالیدی تغییر کرده است و این بار معماها بسیار پیچیده‌تر از گذشته شده‌‌اند. هالیدی تخم‌مرغ نقره‌ای دومی نیز دارد که در داستان اول نامی از آن برده نشده است و حالا در ادامه ماجرا باید کشف شود.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها