سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶
کرونا زمان نمایشگاه چاپ دیجیتال را  به تیرماه تغییر داد

نهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال و نشر رومیزی که قرار بود چهارم تا هفتم خرداد ماه برگزار شود به هشتم تا یازدهم تیر ماه ‍۱۴۰۰ تغییر کرد.

جلال ذکایی رییس نهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال و نشر رومیزی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به تغییر زمان برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد: به دلیل شیوع بیماری کرونا و آغاز موج چهارم این بیماری از اواخر فروردین ماه تصمیم گرفتیم زمان برگزاری نمایشگاه را تغییر دهیم.
 
وی ادامه داد: تاریخ اولیه نمایشگاه چهار تا هفتم خرداد بود اما در مذاکره با مسوولان مصلای امام خمینی (ره) به هشت تا یازده تیر موکول شد.
 
ذکایی با بیان اینکه استقبال خوبی از نهمین دوره نمایشگاه چاپ دیجیتال شده است، گفت: از اواخر اسفند ماه سال گذشته ثبت‌نام آغاز شد و جمعی از فعالان و دست‌اندرکاران حوزه چاپ دیجیتال برای حضور در نمایشگاه اعلام آمادگی کرده و ثبت‌نام کردند.
 
وی یادآور شد: به دلیل مناسب بودن و در دسترس بودن مکان نمایشگاه در ضلع جنوبی مصلای امام خمینی (ره) پیش‌بینی می‌شود با استقبال خوبی از سوی مخاطبان و بازدیدکنندگان نیز روبرو شویم.
 
ذکایی همچنین به حضور پررنگ فعالان حوزه چاپ دیجیتال در این دوره از نمایشگاه اشاره کرد و توضیح داد: در این دوره علاوه بر فعالان حوزه چاپ بنر، پارچه و نشر رومیزی، جمعی از فعالان بخش مواد اولیه و دست‌اندرکاران چاپ‌های برخط که سفارش‌ها را به صورت دیجیتال قبول می‌کنند نیز حضور دارند.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها