دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷
97 درصد مرسوله‌های نمایشگاه توزیع شد/ 18750 بسته در دست ناشران

مهرداد ملک‌محمدی، از توزیع 97 درصد مرسوله‌های نمایشگاه به دست خریداران و از باقی ماندن 18 هزار و 610 مرسوله در کانال توزیع خبر داد.

مهرداد ملک‌محمدی، مدیر سامانه پست کتاب نمایشگاه مجازی کتاب تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، درباره آخرین آمار ارسال مرسوله‌های نمایشگاه مجازی کتاب تهران بیان کرد: از ابتدای برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب تهران  در مجموع 742 هزار و 222 مرسوله از سوی ناشران برای ارسال به دست مشتریان به شرکت ملی پست تحویل شده و از این تعداد 722 هزار و 204 مرسوله به دست خریداران کتاب نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران رسیده است به‌عبارت دیگر، 97 درصد مرسوله‌‌ها.    
 
وی با اشاره به تعداد بسته‌های در جریان توزیع گفت: 18 هزار و 610 مرسوله تا این ساعت همچنان در جریان توزیع قرار دارد و 18 هزار و 750 مرسوله نیز از سوی ناشران برای ارسال به شعب پست، آماده برای قرار گرفتن در کانال توزیع است.  ‌      
 
ملک محمدی، با اشاره به درصد مرسوله‌های برگشتی نمایشگاه مجازی کتاب، افزود: 800 مرسوله از تعداد کل مرسوله‌های توزیع شده برگشتی است.

در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، یک میلیون و ۲۵۴هزار و ۵۹۹ نسخه کتاب به ارزش ۶۴۰ میلیارد و ۲۵۸میلیون و ۷۷هزار و ۵۶۸ ریال از سوی 1732 ناشر داخلی از سراسر کشور از اول تا 10 بهمن‌ماه به همت موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها