دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷
غلامرضا خارکوهی «سلیمان در گلستان» را به کتابفروشی‌ها می‌آورد

در آستانه سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، «غلامرضا خارکوهی» نویسنده و تاریخ‌پژوه گلستانی گفت: کتاب «سلیمان در گلستان» به‌زودی روانه بازار نشر می‌شود.

«غلامرضا خارکوهی» نویسنده و تاریخ‌پژوه گلستانی با اعلام این خبر به خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در گلستان، گفت: محتوای کتاب «سلیمان در گلستان» حاوی خاطرات روزانه بنده در استان گلستان از نخستین روز ترور «سردار سلیمانی» در ۱۳ دی سال ۱۳۹۸ توسط ارتش تروریست آمریکا تا دو هفته بعد از واقعه است؛ هفته‌ای که به تعبیر مقام معظم رهبری، هفته‌ای استثنایی و ایام‌الله به شمار می‌رفت.

وی افزود: این کتاب در ۱۳۰ صفحه در قطع رقعی تدوین شده و در تلاشیم برای سالگرد شهادت «سپهبد حاج قاسم سلیمانی» چاپ و توزیع شود؛ البته اگر محدویت‌های کرونایی برطرف شود، امیدوارم بتوانیم آیین رونمایی اش  را نیز برپا کنیم.

خارکوهی ادامه داد:  محتوای این کتاب به صورت روزشمار برمبنای حوادث ایران و مخصوصا مراسم و مجالس و تظاهرات انجام شده در شهرهای مختلف استان گلستان در همان روزهای حادثه تالیف شده و نشان دهنده رستاخیز بی‌کران مردم در سوگ سردار دل‌ها و قهرمان نابودی داعش است.

نویسنده و تاریخ نگار گلستانی، افزود: تا آنجا که بنده اطلاع دارم چنین کتابی به این سبک برای نخستین بار است که در میان استان‌های کشور تالیف و منتشر می‌شود و هزینه چاپ اش با کمک‌های مردم و مراکز داوطلب تامین شده و امیدوارم سر موعد مقرر روانه ی بازار نشر شود.

از غلامرضا خارکوهی، تاریخ‌پژوه گلستانی، تاکنون آثاری مانند «حماسه 5 آذر سال 57 گرگان»، «انقلاب اسلامی به روایتی دیگر»، «تاریخ شفاهی زندگی و مبارزات آیت‌الله گرگانی»، «استان گلستان در انقلاب اسلامی»، «استان گلستان به روایت اسناد انقلاب»، «خاطرات آیت‌الله نورمفیدی»، «فرآیند تأسیس بسیج و ادغام آن با سپاه»، «خانه امن»، «روایتی از نقش استان گلستان در دفاع مقدس»، «استان گلستان در نهضت امام خمینی» و «نقش جهادگران سنگر ساز بی سنگر»، منتشر شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها